• ۱۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۳
  • کد خبر: 2599
  • readingTime: ۱ دقیقه
دیدارتیم های سپاهان و پرسپولیس

در لیست دعوت شدگان به تیم ملی فوتبال ایران نامی از مدافع گلزن تیم فولادمبارکه سپاهان دیده نمی شود.

به گزارش ایراسین، مارک ویلموتس سرمربی جدید تیم ملی فوتبال کشورمان اسامی 25 بازیکن را برای شرکت در اردوی تیم ملی و بازی تدارکاتی مقابل تیم های سوریه و کره جنوبی را اعلام کرد که نامی از عزت الله پورقاز مدافع گلزن تیم فولادمبارکه سپاهان در لیست ویلموتس دیده نمی شود، پورقاز در فصل 97-98 فوتبال کشورمان بسیار خوش درخشید و در حین اینکه مدافع مستحکمی برای طلایی پوشان بود در امر گلسازی و گلزنی نیز ظاهر شد.

عزت پورقاز در واکنش به عدم دعوت خود به تیم ملی اظهار داشت: ویلموتس برای بازی با سوریه و کره جنوبی به لیست جام ملت‌ها اکتفاء کرد و چند بازیکن جز من هم بودند که در بازی‌های اخیر لیگ برتر خوب کار کردند که به اردوی تیم ملی دعوت نشدند.

وی افزود: مثلا تیم پدیده که این فصل ارایه گر بازی‌های چشم نوازی بود، اما در تیم ملی سهمیه ندارد. از این اتفاق ناراحت نیستم و در عوض تلاش می‌کنم در فصل جدید بهتر فوتبال کنم.

مدافع تیم فولادمبارکه سپاهان در پایان گفت: با تماشای بازی‌های لیگ برتر از سوی ویلموتس شک ندارم من هم شانس حضور دوباره در اردوی تیم ملی را خواهم داشت و اکنون در دو بازی پیش رو برای تیم ملی آرزوی موفقیت می‌کنم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =