نمایشگاه تخصصی ورزش

دبیر هیئت تنیس استان اصفهان گفت:امیدواریم با حمایت خوب مسئولان نمایشگاه ورزش، سلامت، تغذیه و خدمات وابسته در سال‌های آینده تداوم داشته باشد تا منجر به برند شدن اصفهان در این حوزه شود.

به گزارش خبرنگار ایراسین فرشید زیدی در حاشیه برگزاری هشتمین نمایشگاه تخصصی ورزش، سلامت، تغذیه و خدمات وابسته اظهار کرد: چند هیئت ورزشی در این نمایشگاه شرکت دارند،حضور هیئت‌ها در این نمایشگاهها در روند رشد و پیشرفت رشته های مختلف ورزشی کمک می کند.

وی با اشاره به اینکه این اولین نمایشگاه به صورت کاملا تخصصی ورزش است، افزود: برگزاری چنین نمایشگاههایی به نفع ورزش استان و کشور است، برندهایی که با خدمات و تجهیزات خود در این نمایشگاه حضور دارند می توانند ارتباط بهتر و نزدیک تری با مخاطبان خود داشته باشند.

دبیر هیئت تنیس استان اصفهان ادامه داد: با هدف رشد و توسعه تنیس و همچنین در مسیر همگانی کردن این رشته در نمایشگاه تخصصی ورزش غرفه گرفتیم و در این راستا فعالیت های خود را انجام می‌دهیم.

زیدی تاکید کرد: امیدواریم با حمایت خوب مسئولان نمایشگاه ورزش، سلامت، تغذیه و خدمات وابسته در سال‌های آینده تداوم داشته باشد تا منجر به برند شدن اصفهان در این حوزه شود.

به گزارش ایراسین، هشتمین نمایشگاه تخصصی ورزش، تغذیه سلامت و خدمات وابسته ۹ لغایت ۱۲ خردادماه از ساعت ۱۰ تا ۱۸ میزبان علاقه مندان و متخصصان حوزه ورزش است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =