قاسم حدادی‌فر

بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران گفت: فدراسیون پایداری نداریم، تغییر و تحولات زیاد است و این مسئله به فوتبال ما آسیب می‌زند.

به گزارش خبرنگار ایراسین، تیم ملی فوتبال ایران در فاصله شش ماه مانده تا رقابت‌های جام جهانی یکی از مهم‌ترین برنامه‌های اردویی و بازی تدارکاتی خود را از دست داد. لغو بازی ایران و کانادا احتمالا تبعات زیادی برای فوتبال ایران داشته باشد. داستان تکراری تیم ملی فوتبال در آستانه جام جهانی در حال تکرار است و به نظر می‌رسد در این دوره نیز تدارک خوبی برای آماده‌سازی تیم وجود نداشته باشد.

از طرفی فدراسیون فوتبال ایران نیز در برگزاری یک مجمع انتخاباتی و حتی یک جلسه هیات رئیسه ناتوان است و شرایط بسیار بدی دارد. فدراسیونی که با سرپرست اداره می‌شود و افراد حاضر در برخی از کلیدی‌ترین جایگاهش حواشی بسیاری را به یدک می‌کشند. تمام این اتفاقات باعث شده تا تیم ملی فوتبال ایران به هر چیزی جز جام جهانی و تدارکات مناسب بیاندیشد.

قاسم حدادی‌فر، بازیکن سابق تیم ملی درباره این شرایط به خبرنگار ایراسین گفت: فدراسیون پایداری نداریم، تغییر و تحولات زیاد است و این مسئله به فوتبال ما آسیب می‌زند. از طرفی در یک برهه زمانی که حساس‌ترین زمان برای فوتبال ایران است قرار داریم. تیم ملی ما به جام جهانی، جایی که همه دنیا دوست دارند حضور داشته باشند، رسیده است؛ اما تدارک خوبی برای تیم ملی دیده نشده و امکانات خوبی فراهم نمی‌شود.

وی ادامه داد: بسیاری از منتقدان پیکان انتقادات خود را به سمت سرمربی تیم ملی گرفتند، اما به نظر من دراگان اسکوچیچ فوق‌العاده کار کرده است. اسکوچیچ علاوه بر ارائه یک فوتبال خوب و با اعتماد به نفس، نتایج خیلی خوبی گرفته است و باید از او تشکر کرد.

حدادی‌فر که تجربه حضور در جام جهانی 2014 برزیل را نیز دارد تاکید کرد: فاصله کمی تا جام جهانی داریم و مسئولان فدراسیون و حتی منصب داران کشوری باید تلاش کنند تا بازی‌های تدارکاتی خوبی تیم ملی انجام دهد.

وی درباره شرایط گروه ایران در جام جهانی اظهار کرد: برخی معتقدند شرایط گروه ما نسبت به دوره‌های قبلی بهتر است، اما سخت‌ترین گروه ممکن را داریم و اصلا نباید رقبا را دست کم گرفت. با یک کار حرفه‌ای و خوب صعود از این گروه غیرممکن نیست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =