• ۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۵
  • کد خبر: 2529
  • readingTime: ۱ دقیقه
تیراندازی

دبیر هیات تیراندازی استان اصفهان از اختصاص دستمزد به نخبگان تیراندازی خبر داد

به گزارش ایراسین، نشست برنامه ریزی عملکرد تیراندازی هیات استان اصفهان در سال جاری به میزبانی سالن شهید زرین برگزار شد.

علی زارعی دبیر هیات تیراندازی استان اصفهان با اشاره به طرح ها و برنامه هایی که سال گذشته در جلسه تیراندازان مطرح شد گفت: به حول و قوه الهی و تلاش و کوشش همه عزیزان و کادراجرایی هیأت بیش از نود درصد برنامه های سال 97 اجرایی شد که این تحقق عملیاتی از نظر جامعه آماری درصد بسیار بالایی ازموفقیت می باشد.

زارعی درادامه افزود: امسال سعی داریم در لیگ دسته یک کشور بانوان شرکت کنیم وانشالله بتوانیم یک تیم قوی ازبانوان تیرانداز استان جهت شرکت دراین لیگ تشکیل داده و شاهد موفقیت های چشمگیر آنها باشیم.

دبیر هیات تیراندازی استان اصفهان در ادامه افزود : امسال برای اولین بار تصمیم گرفته ایم به 3 نفرازنخبگان تیراندازی استان اصفهان دستمزد بدهیم و انشالله این رویداد زیبا که برای اولین بار درهیات تیراندازی رقم میخورد ادامه پیدا کرده و درسال های آینده بتواند به عنوان یکی ازقوانین لاینفک ورزشکاران رشته تیراندازی درآید.

وی خاطر نشان کرد: امسال تیم زرین در لیگ استانی شرکت نمیکند و قهرمانان زرین جهت رقابت بهتر و سازنده تر و تقویت تیم شهرستانها به تیم های شهرستان های اصفهان تزریق می شوند.

زارعی در پایان رویکرد اصلی هیأت تیراندازی استان در سال 98 را پهلوان پروری اعلام کرد و بیان داشت: ما به اندازه کافی قهرمان داریم و باید مسلک پهلوانی را در درون خود تقویت کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =