• ۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۱:۵۱
  • کد خبر: 2522
  • readingTime: ۱ دقیقه
دادخواه

بیر هیات فوتبال استان اصفهان گفت: هیات فوتبال استان و فدراسیون فوتبال دارای اتوماسیون اداری می باشند و آیین‌نامه‌ای قبلا پیرامون قانون50-50 به ما ابلاغ نشده است.

حمیدرضا دادخواه دبیر هیات فوتبال استان اصفهان در گفتگو با خبرنگار ایراسین با بیان این مطلب اظهار داشت: تصمیم شورای تامین برای دیدار دو تیم فولادمبارکه سپاهان و پرسپولیس در اصفهان تنها با شرایط ۱۰–۹۰ است و اینکه سازمان لیگ چه تصمیمی خواهد گرفت را نمی‌دانیم.

وی با بیان اینکه در صورت تقسیم مساوی جایگاه تماشاگران بین دو تیم مشکلاتی ایجاد می‌شود، گفت: این بازی در نیمه نهایی جام حذفی برگزار می‌شود و در پایان بازی یک تیم باید حذف شود که این امر با توجه به اتفاقات بازی قبلی دو تیم، ممکن است با تحرکاتی همراه باشد.

دبیر هیات فوتبال استان افزود: آیین‌نامه قانون 50-50 در تاریخ 29 اردیبهشت برای هیات فوتبال و باشگاه سپاهان ارسال شده و پیش از این هیچ نامه‌ای در این باره برای باشگاه و هیات فوتبال استان ارسال نشده است.

وی پیرامون اینکه سازمان لیگ مدعی است که قبلاً آیین‌نامه 50-50 بودن مسابقات جام حذفی را به تمام باشگاه ها ابلاغ کرده است، افزود: هیات فوتبال استان و هم فدراسیون فوتبال دارای اتوماسیون اداری هستیم و اگر ابلاغ شده بود، الان در دسترس بود و این در حالیست که چنین آیین‌نامه‌ای قبلا به ما ابلاغ نشده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =