• ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۵
  • کد خبر: 2431
  • readingTime: ۳ دقیقه
دیدار تیم های فوتبال سپاهان و سپید رود رشت‎

تیم‌ فوتبال فولادمبارکه سپاهان در هفته بیست و نهم لیگ برتر کشور مقابل پدیده مشهد تن به تساوی یک بر یک داد.

به گزارش ایراسین، از هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال کشور شب گذشته (شنبه ۲۱ اردیبهشت ماه) از ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه تیم‌های پدیده مشهد و فولادمبارکه سپاهان با قضاوت علیرضا فغانی، در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد به مصاف هم رفتند که در پایان این دو تیم به تساوی یک بر یک رضایت دادند و شاگردان قلعه نویی  با توجه به تساوی پرسپولیس مقابل ماشین سازی تبریز، همچنان امیدوار به کسب عنوان قهرمانی می باشند.
گزارش بازی تیم‌های پدیده مشهد و سپاهان به شرح ذیل می باشد:
اخطار: کی روس استنلی سوارز (دقیقه ۱۶) از سپاهان، سیاوش یزدانی (دقیقه ۵۲) از سپاهان، محمد آقاجانپور (دقیقه ۶۳) از پدیده
گل: امین قاسمی نژاد (دقیقه ۴-پنالتی) برای پدیده؛ علی قربانی (دقیقه ۵۲) برای سپاهان
پدیده: میلاد فراهانی، علی نعمتی، محمد حسین مردامند، مرتضی منصوری، محمد آقاجان پور، مسعود ریگی، اکبر صادقی، سعید صادقی، حسین مهربان، امین قاسمی نژاد و یونس شاکری
سرمربی: یحیی گل محمدی
سپاهان: پیام نیازمند، محمد ایران‌پوریان، سیاوش یزدانی، عزت الله پورقاز، سعید آقایی، مهدی کیانی، حامد بحیرایی، محمد کریمی، مهرداد محمدی، سجاد شهباززاده و کی‌روس استنلی سوارز
سرمربی: امیر قلعه نویی
شرح بازی:
با شروع بازی اولین گل هفته بیست و نهم به نام تیم پدیده ثبت شد و در دقیقه ۳ روی اشتباه و خطای بازیکن تیم سپاهان، شاگردان یحیی گل محمدی صاحب یک ضربه پنالتی شدند و امین قاسمی‌نژاد موفق شد اولین گل این بازی را به ثمر برساند.
بعد از این گل، تیم سپاهان سعی داشت تا گل دقایق اول را جبران کند اما شاگردان قلعه نویی نتوانستند در نیمه اول به توفیقی دست پیدا کند و همچنین تک موقعیت‌های تیم پدیده نتیجه‌ای به همراه نداشت تا نیمه اول این بازی با برتری یک گله پدیده به پایان رسید.
نیمه دوم با موقعیت خطرناک محمد آقاجانپور از تیم پدیده همراه بود. اما در دقیقه ۵۲ سپاهان موفق شد گل تساوی را به ثمر برساند، علی قربانی که در نیمه دوم به جای حامد بحیرایی به میدان آمده بود توانست با ضربه سر ارسالی نقطه کرنر گل تساوی تیمش را به ثمر برساند و نتیجه بازی را یک بر یک کند.
بعد از گل تساوی، بازی جریان متعادلی پیش گرفت توپ بیشتر در میانه میدان جریان داشت و تک موقعیت‌های دو تیم نتوانست تأثیری در نتیجه بازی بگذارد و در نهایت مصاف حساس دو تیم پدیده و سپاهان اصفهان با تساوی یک بر یک به پایان رسید تا کماکان رقابت برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا و قهرمانی در لیگ برتر کشور داغ بماند.
شرح گل‌:
۰-۱ (۴- پدیده) - تکل پورقاز روی توپ حسین مهربان را فغانی، داور مسابقه به اشتباه پنالتی اعلام کرد تا امین قاسمی نژاد پنالتی را به گل تبدیل کند.

۱-۱ (۵۲- سپاهان) - کرنر ارسالی محمد کریمی در تیر نزدیک با ضربه سر علی قربانی تازه به میدان آمده به گل تساوی برای سپاهان تبدیل شد.
دقایق حساس:
دقیقه ۱۶- ارسال سپاهانی ها از سمت راست با ضربه سر کی روش همراه شد که توپ از بالای دروازه به بیرون رفت.
دقیقه ۲۸- در یک ضد حمله مهربان می رفت تا با پیام نیازمند تک به تک شود اما تکل خوب آقایی از پشت او موقعیت را از پدیده گرفت.
دقیقه ۴۱- شوت مهرداد محمدی از پشت محوطه جریمه با اختلافی کم از کنار دروازه به بیرون رفت.
دقیقه ۴۲- شوت سرکش مسعود ریگی را پیام نیازمند با واکنشی زیبا راهی کرنر کرد.
دقیقه ۴۶- ارسال از سمت راست درون محوطه جریمه سپاهان در نزدیکی نقطه پنالتی با ضربه خطرناک آقاجانپور همراه شد که توپ را پیام نیازمند با واکنشی زیبا راهی کرنر کرد.
دقیقه ۵۹- ضربه محکم امین قاسمی نژاد از گوشه محوطه جریمه در دستان نیازمند قرار گرفت.
دقیقه ۶۷- ارسال از سمت راست پدیده با ضربه سر شاکری همراه شد اما نیازمند به زیبایی توپ را دور کرد.
دقیقه ۸۰- امین قاسمی نژاد ضربه خطرناکی را از درون محوطه جریمه زد که توپ با برخورد به مدافعان سپاهان راهی کرنر شد.
دقیقه ۸۸- ضربه مهدی خانی با پای چپ به طرز خطرناکی از کنار دروازه سپاهان به بیرون رفت.
دقیقه ۹۰+۴- ارسال از سمت چپ پدیده با ضربه سر شاکری همراه شد که باز هم نیازمند توپ را به طرز عجیبی از گل در آورد تا یک امتیاز را برای سپاهان نگه دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =