• ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۳
  • کد خبر: 2295
  • readingTime: ۱ دقیقه
دیدار تیم های سپاهان و استقلال

مدافع راست تیم فوتبال فولادمبارکه سپاهان گفت: می توانستیم جمعه گذشته تیم فوتبال پرسپولیس را در خانه شکست دهیم.

حسن جعفری مدافع راست تیم فوتبال فولادمبارکه سپاهان در گفتگو با ایراسین با بیان این مطلب اظهار کرد: ما روز جمعه گذشته در ورزشگاه آزادی بازی خوبی مقابل پرسپولیس انجام دادیم، باید در این بازی به برتری می رسیدیم که متاسفانه این مهم محقق نشد و از کسب تساوی در آزادی راضی نیستم.  
حسن جعفری پیرامون حواشی ایجاد شده در بازی روز جمعه گذشته بیان داشت: من چند سالی است که در سپاهان هستم. حتی در سالی که با سپاهان در آزادی قهرمان جام حذفی شدیم، چنین جوی وجود نداشت و واقعا نمی دانم چرا این اتفاقات رخ داد.
وی ادامه داد: به هر حال کل کل هایی میان هواداران دو تیم بوده ولی وقتی طبقه بالا را باز کردند، دیگر هواداران پرسپولیس به سپاهانی ها مسلط شدند، به هر حال مگر ما ایرانی و هموطن نیستیم که اینطور به هم سنگ می زنیم. هواداران ما خیلی مظلوم واقع شدند. به شخصه دست تک تک آنها را می بوسم و امیدوارم با یک جام جواب زحمت های آنها را بدهیم.
وی پیرامون امید سپاهان به کسب عنوان قهرمانی بیان داشت: امید که همیشه وجود دارد، حالا ما می رویم در بازی های باقی مانده تمام امتیازات را بگیریم و بقیه دست خداست.
حسن جعفری در ادامه اظهار داشت: من از جوانان در باشگاه سپاهان بوده ام و سه تا قهرمانی با این تیم دارم، سپاهان همان سال هایی که نتیجه نمی گرفت هم با انتظارات بالایی مواجه بود، حتی زمانی که در افت بود.
وی در پایان با اظهار امیدواری گفت: با این حال تیم ها مقابل سپاهان همیشه با ترس بازی می کنند، تیم ما تیم خوبی است، من خیلی امیدوارم یک جام بگیریم تا در پایان یک فصل سخت خستگی از وجودمان بیرون برود و جواب محبت هواداران را هم داده باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =