• ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۵
  • کد خبر: 2294
  • readingTime: ۱ دقیقه
رضا فتاحی

خالد شفیعی مصدوم است و مشخص نیست به این بازی برسد یا نه.

به گزارش ایراسین، رضا فتاحی سرپرست تیم فوتبال فولادمبارکه سپاهان در آستانه دیدار با ماشین سازی تبریز با بیان این مطلب گفت: خالد شفیعی مصدوم است و مشخص نیست به این بازی برسد یا نه، البته مابقی بازیکنان مشکلی برای این بازی ندارند و آماده هستند.
وی پیرامون شکایت باشگاه فولادمبارکه سپاهان از برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: ما در روزهای گذشته درباره اتفاقات بازی با پرسپولیس صحبت کردیم و  از این به بعد تمرکزمان معطوف به بازی با ماشین سازی است.
فتاحی درباره اینکه احتمال حضور قلعه نویی در تیم استقلال برای فصل آینده گفت: قلعه نویی با ما قرارداد دارد و فکر نمی کنم فصل آینده از تیم سپاهان جدا شود چرا که از شرایط باشگاه راضی است.
وی پیرامون حضور تابش مدیرعامل باشگاه سپاهان در کمیته اخلاق بیان داشت:  مسعود تابش روز گذشته در جلسه کمیته اخلاق شرکت کرد و از نتیجه این جلسه اطلاعی ندارم تا در این باره صحبت کنم.
فتاحی درباره اینکه تیم سپاهان چقدر شانس برای قهرمانی یک کسب سهمیه آسیا دارد، گفت: ما تا روز آخر برای قهرمانی و کسب سهمیه آسیا می جنگیم و به نتایج دیگر تیم ها کاری نداریم.
سرپرست سپاهان در پایان درباره بازی با ماشین سازی اظهار داشت: ما قصد داریم که در ۳ بازی باقی مانده حداکثر امتیازات کسب کنیم به همین علت با تمام قوا به مصاف ماشین سازی می رویم تا برنده از زمین مسابقه خارج شویم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =