• ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۶
  • کد خبر: 22093
  • readingTime: ۱ دقیقه
سهراب به‌نژاد

سرمربی تیم والیبال سایپا گفت: طبعا وقتی بازی دو ست برده را سه دو می‌بازید از نتیجه راضی نیستید، البته حضور بازیکنان ملی‌پوش در تیم سپاهان تاثیرگذار بود، اما با این وجود ما جنگ تمام عیاری با آن‌ها داشتیم.

به گزارش خبرنگار ایراسین، سهراب به‌نژاد، سرمربی تیم والیبال سایپا پس از اتمام بازی با فولاد مبارکه سپاهان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در ست اول و دوم بازیکنان عالی کار کردند و در دو ست بعد نیز عملکرد خوبی داشتند، اما در ست سوم دریافت کننده ما مصدوم شد و در این پست به مشکل خوردیم.

وی افزود: وقتی فرهادی دچار مصدومیت شد توانایی ادامه بازی را نداشت و بازیکن جایگزین نیز از جوانان بود و نتوانست به خوبی از عهده کار بر بیاید، اما با این وجود بچه‌ها عالی کار کردند و بازی را تنها با چند اشتباه از دست دادیم.

سرمربی تیم سایپا افزود: طبعا وقتی بازی دو ست برده را سه دو می‌بازید از نتیجه راضی نیستید، البته حضور بازیکنان ملی‌پوش در تیم سپاهان تاثیرگذار بود، اما با این وجود ما جنگ تمام عیاری با آن‌ها داشتیم.

به نژاد در خصوص اخراج لیبرو تیمش در این بازی تصریح کرد: طبعا در شرایط سخت از بازیکنان باتجربه انتظارات دیگری می‌رود، اما روی آن‌ها نیز فشار است و حق دارند عصبانی شوند.

وی با اشاره به مصدومیت پشت خط زن تیمش گفت: ایگدری پشت خط زن تیم ماست که در دقایق پایانی بازی دچار حادثه شد و امیدوارم برای او اتفاقی نیفتاده باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =