• ۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۱
  • کد خبر: 21573
  • readingTime: ۱ دقیقه
مهدی تارتار

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان پس از حذف در رقابت های جام حذفی از هوادار این تیم معذرت خواست.

به گزارش ایراسین، مهدی تارتار، سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان بعد از شکست مقابل پرسپولیس تهران و عدم صعود به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی ایران اظهار کرد: در مجموع از نظر فنی روز خوبی را پشت سر نگذاشتیم و بازی را از ابتدا، بد شروع کردیم. بعد از دریافت گل اول کارمان سخت شد. وقتی در جام حذفی گل اول را دریافت می‌کنید همه چیز را از دست رفته می‌بینید و برای جبران باید باز بازی کرد.

وی ادامه داد: تیم پرسپولیس در حمله سریع تیم قدرتمندی است و توانست گل‌های بعدی را هم به ما بزند. جام حذفی برای ما تمام شد و به کنفرانس آمدم تا از هواداران عذرخواهی کنم زیرا برخلاف بازی با لیگ از نظر فنی هم خوب نبودیم.

مهدی تارتار با اشاره به بازی هفته شانزدهم در لیگ برتر فوتبال گفت: ذوب آهن با تمرکز مقابل نفت آبادان بازی خواهد کرد و با پیروزی مقابل این تیم، خود را برای نیم فصل دوم آماده می‌کنیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان پیرامون عدم استفاده مهاجمان تیمش از فرصت‌های گلزنی بیان کرد: آمار می‌گوید در خط حمله مشکل داریم و باید تیم را تقویت کنیم، مهاجمان ما زحمت‌شان را می‌کشند ولی باید در بخش تهاجمی تیم را تقویت کنیم.

وی در پایان با اشاره به عملکرد تیم داوری بازی با پرسپولیس گفت: به تیم داوری خسته نباشید می‌گویم اما در یکی دو صحنه مسایلی پیش آمد که باید کارشناسی شود. در گل اول، بازیکن حریف با بازیکن ما برخورد داشت که داور می‌توانست خطا بگیرد و یکی دو صحنه هم در محوطه جریمه پرسپولیس رخ داد که باید این صحنه‌ها نیز کارشناسی شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =