• ۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۶
  • خبرنگار: Yousof-nasr
  • کد خبر: 19136
  • readingTime: ۱ دقیقه
بومی‌سازی ماشین تزریق وایر

شرکت آتیه‌فولاد معدن پارسیان با بهره‌گیری از تخصص همکاران بازنشسته شرکت فولاد مبارکه نسبت به بومی‌سازی، طراحی و ساخت ماشین تزریق وایر اقدام نمود و سرانجام با یک کار تیمی منسجم، ساخت اولین ماشین تزریق وایر مطابق با آخرین استانداردهای روز اروپا و با امتیازات ویژه نسبت‌به سایر برندهای اروپایی در این شرکت بومی‌سازی شد.

به گزارش ایراسین و به نقل از روابط عمومی شرکت آتیه‌فولاد نقش‌جهان، شرکت آتیه‌فولاد معدن پارسیان با بهره‌گیری از تخصص همکاران بازنشسته شرکت فولاد مبارکه نسبت به بومی‌سازی، طراحی و ساخت ماشین تزریق وایر اقدام نمود و سرانجام با یک کار تیمی منسجم، ساخت اولین ماشین تزریق وایر مطابق با آخرین استانداردهای روز اروپا و با امتیازات ویژه نسبت‌به سایر برندهای اروپایی در این شرکت بومی‌سازی شد.

محمدعلی توحیدی، مدیرعامل شرکت آتیه‌فولاد معدن پارسیان، در این خصوص یادآور شد: این شرکت یکی از شرکت‌های زیرمجموعه هلدینگ آتیه‌فولاد نقش‌جهان است که با سابقه‌ای طولانی در تولید و عرضه مواد اولیه به‌خصوص وایرهای مغزدار، در حال حاضر یکی از تأمین‌کنندگان اصلی این مواد جهت صنعت فولاد کشور خصوصا شرکت فولاد مبارکه است.

توحیدی اضافه کرد: به دعوت شرکت آتیه‌فولاد معدن پارسیان، جمعی از مدیران، رؤسا و کارشناسان شرکت فولاد مبارکه از کارگاه خط تولید ماشین تزریق وایر واقع در منطقه صنعتی دولت‌آباد بازدید و در دفتر شرکت با کارشناسان متخصص این واحد تبادل‌نظر کردند.

مدیرعامل شرکت آتیه‌فولاد معدن پارسیان در پایان از همکاری شایسته شرکت فولاد مبارکه که این شرکت را در کسب این موفقیت و جلوگیری از خروج ارز از کشور یاری نمود، تشکر و قدردانی کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =