• ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۱
  • خبرنگار: Yousof-nasr
  • کد خبر: 17614
  • readingTime: ۱ دقیقه
ذوب آهن

نشست بررسی شیوه واکسیناسیون کارکنان ذوب آهن با حضور مسئولین این شرکت و مسئولین شبکه بهداشت لنجان در ذوب اهن اصفهان برگزار شد.

به گزارش ایراسین و به نقل از ذوب آهن اصفهان، نشست بررسی شیوه واکسیناسیون کارکنان ذوب آهن با حضور مسئولین این شرکت و مسئولین شبکه بهداشت لنجان در ذوب اهن اصفهان برگزار شد.

در این نشست علیرضا آجدانی رئیس بیمارستان شهید مطهری و مجید مکاری مدیر ایمنی، بهداشت و محیط زیست ذوب آهن به تشریح شرایط کنونی شرکت از جمله امکانات موجود، تعداد کارکنان و ضرورت اجرای سریع واکسیناسیون کارکنان پرداختند.

مهرداد صادقی مسئول واحد مبارزه با بیماری ها و محمد حسن احمدی مسئول گروه توسعه شبکه بهداشت لنجان طی سخنانی زیرساختهای لازم جهت انجام واکسیناسیون را شرح دادند.

این جلسه در دفتر مدیرعامل ذوب آهن و با حضور کورش اسفندمند مدیر حوزه مدیرعامل و تعاملات منطقه ای، علیرضا امیری مدیر روابط عمومی و نمایندگان مدیریتهای حراست و خدمات و امور اجتماعی برگزار شد.

شایان ذکر است، حاضرین در این جلسه، از مراکز پیشنهادی جهت واکسیناسیون کارکنان ذوب آهن بازدید کردند و ضمن تایید شرایط و امکانات موجود، تصمیمات لازم گرفته شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =