بارش باران

کارشناس هواشناسی استان اصفهان گفت:اگرچه امروز بارش خفیف باران و رعدوبرق در اصفهان پیش بینی می شود اما هفته جاری شاهد افزایش دما در اصفهان خواهیم بود.

محمدرضا رفیعی، کارشناس هواشناسی، با اشاره به وضعیت جوی استان اصفهان اظهار کرد: در هفته گذشته به علت تضعیف الگوهای تابستانه، شرایط میانگین هوا در حدنرمال ثبت شد این درحالی است که در هفته جاری برخلاف هفته گذشته با تقویت الگوهای گرم تابستانه مواجه خواهیم بود و با افزایش دما بین یک الی دو درجه دراکثر مناطق استان اصفهان  توصیه می شود شهروندان در مصرف بهینه آب و برق نهایت همکاری را انجام دهند. 

وی افزود: در سه روز آینده شاهد استقرارجوی نسبتا ناپایدار بر روی استان اصفهان هستیم و آسمان ابری و در ساعات بعدازظهر با شدت وزش باد  در اکثر مناطق استان اصفهان پیش بینی می شود و در مناطق غربی و جنوبی هم وقوع بارشهای رگباری و موقتی همراه با رعدوبرق دور از انتظار نیست.

رفیعی اعلام کرد: امروز هم احتمال بارش خفیف باران در شهر اصفهان وجود دارد و دمای هوا در استان اصفهان در ۲۴ ساعت آینده، تغییر محسوسی ندارد. دمای شهر اصفهان در گرم ترین ساعات ۳۷ درجه سانتی گراد و در خنکترین ساعات به ۲۳ درجه سانتی گراد می رسد.

وی اضافه کرد: کاشان با دمای ۴۰ درجه سانتی گراد گرمترین و بویین میاندشت با ۱۴ درجه خنکترین شهر استان اصفهان است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =