• ۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۰
  • کد خبر: 17083
  • readingTime: ۱ دقیقه
فرهاد مجیدی

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: امیدوارم یک فوتبال زیبا از استقلال و فولادمبارکه سپاهان - پرسپولیس و پیکان ببینیم.

به گزارش ایراسین، فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران در نشست خبری پیش از بازی با فولاد مبارکه سپاهان گفت: بازی بسیار سختی در پیش داریم. چون فولاد مبارکه سپاهان در کورس قهرمانی است بازی حساسی داریم و امیدوارم فوتبال خوبی از دو تیم را شاهد باشیم.

وی پیرامون اینکه ممکن است تیمش در بازی فردا با نفرات اصلی بازی نکند، گفت: وقتی پرسپولیس و فولاد مبارکه سپاهان تا هفته آخر در کورس هستند قطعا مدیران این ۲ باشگاه خیلی زحمت کشیدند تا به اینجا رسیدند. من به بازیکنانم گفتم قهرمانی ارزش ندارد که شرافتمان را زیر سوال ببریم. فردا قطعا با تمام توان مقابل سپاهان بازی می کنیم و پیشاپیش به قهرمان لیگ تبریک می گوئیم، امیدوارم که یک فوتبال زیبا از استقلال و سپاهان و پرسپولیس و پیکان ببینیم.

فرهاد مجیدی در خصوص عملکرد بازیکنان جوان استقلال گفت: متین کریم زاده و سینا خادم پور و سبحان خاقانی جوانان خوبی هستند و هر زمان فرصت شود برای ما بازی خواهند کرد. در مجموع از جوانان تیمم راضی هستم و از باشگاه هم خواستم که این نفرات حتما در تیم ما حفظ شوند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در خصوص غایبان تیمش گفت: احمد موسوی را در اختیار نداریم، بابک مرادی هم در بازی فردا به دلیل محرومیت و البته مصدومیت حضور نخواهد داشت، رشید مظاهری هم برای این دیدار محروم است و او را در اختیار نداریم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =