ایمینو

حسین منصوری مدیر مرکز نوآوری معادن و صنایع معدنی ایران اظهار کرد: سرمایه‌گذاری بر روی نخبه‌ها هزینه نیست و یک سرمایه‌گذاری بلندمدت محسوب می شود و چنانچه بخش خصوصی هم بر روی نخبه‌ها سرمایه گذاری کند، بعدها همین افراد می‌توانند در کسب‌وکار خصوصی‌ها به عنوان نیروی های ارزشمند و توانمند فعالیت کنند.

به گزارش ایراسین به نقل از روابط عمومی ایمینو، حسین منصوری یکی از اقدامات خوب شرکت سرمایه گذاری معنا (معدن، نوآوری، اندیشه) بازوی معدنی موسسه دانش بنیان برکت را، شناسایی نخبه‌ها و سرمایه‌گذاری بر روی دانش و فناوری آنها دانست و تصریح کرد: شرکت کانی بوم شتابدهنده معدنی و سازندگاه کسب‌وکارهای نوآورانه در بخش معدن یکی از این شرکت‌هایی است که معنا تشکیل داده و ایمینو با این شرکت همکاری می‌کند.

مهرداد عبادی، عضو هیئت‌مدیره سازندگاه کانی‌بوم،  نیز با بیان اینکه توسعه زیرساخت‌های فعالیت‌ دانش‌بنیان معدنی و حمایت از کسب‌وکارهای نوپا در بخش معدن و صنایع معدنی ضرورتی است که کانی‌بوم آن را دنبال می‌کند، افزود: کانی‌بوم وظیفه هدایت، حمایت و راهبری استارت‌آپ‌ها و کسب‌وکارهای نوآورانه معدنی با تمرکز بر هوشمندسازی و فناوری‌های نوین را برعهده دارد و در همکاری با ایمینو به دنبال راه‌اندازی و رشد استارت‌آپ‌های موفق معدنی است.

در ادامه این نشست محمد حسین شهیدزاده معاون برنامه ریزی و توسعه شرکت سرمایه‌گذاری گروه مالی سپهر صادرات با بیان اینکه در حوزه استارتاپ‌ها باید مانور خلاقیت وجود داشته باشد، افزود: بالای ۹۰ درصد خلاقیت‌ها کپی است و ما سازنده تکنولوژی نیستیم اما با توجه به محدودیت‌هایی که وجود دارد، باید تمرکز روی بومی‌سازی شود.

او افزود: شرکت سپهر صادرات آمادگی خود را برای سرمایه گذاری بر روی استارتاپ‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان در زمینه‌های مختلف به ویژه در بخش معدن و صنایع معدنی اعلام می‌کند.

شهیدزاده عنوان کرد: ارزش‌گذاری بر روی استارتاپ‌ها شرط لازم برای سرمایه‌گذاری و همکاری مشترک ایمینو با سپهر صادرات است و اگر استارتاپ‌ها یک محصول خوب با TRL بالای ۵ داشته باشند، از آنها حمایت خواهیم کرد.

در ادامه این نشست مشترک شهیدزاده معاون برنامه ریزی سرمایه‌گذاری سپهر صادرات از فضای مرکز نوآوری معادن و صنایع معدنی ایران بازدید کرد و با خدمات استارتاپ‌های ایمینو آشنا شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =