ذوب آهن

تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در هفته بیست و هفتم لیگ برتر ایران مقابل نفت مسجد سلیمان به برتری سه بر دو رسید.

به گزارش ایراسین، در چارچوب هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال ایران و در یکی از مهمترین بازی ها تیم های نفت مسجد سلیمان و ذوب آهن اصفهان سه شنبه شب ۲۲ تیرماه ۱۴۰۰ به میزبانی ورزشگاه بهنام محمدی مسجد سلیمان به مصاف هم رفتند و در پایان شاگردان مجتبی حسینی با نتیجه ۳ بر ۲ میزبان خود را شکست دادند و به اصفهان برگشتند.

با شروع بازی تیم ذوب آهن با اینکه میهمان بود اما با برنامه توپ و میدان را در اختیار گرفت و در نیمه نخست طوفان به راه انداخت و با برتری سه بر صفر به رختکن رفت، گل های شاگردان مجتبی حسینی را در نیمه نخست وحید محمدزاده از روی نقطه پنالتی، سینا اسد بیگی و پیمان رنجبری به ثمر رساندند تا با روحیه مضاغف پای به ۴۵ دقیقه دوم بگذارند.

بر خلاف نیمه اول این تیم نفت مسجد سلیمان بود که برای جبران دست به آب و آتش زد و از طرفی شاگردان مجتبی حسینی سردرگم بازی را دنبال کردند تا نفتی ها دوبار دروازه ذوب آهن را توسط ساسان حسینی و عماد میرجوان باز کنند و چند فرصت را نیز از دست دهند.

هرچند ذوب آهن این بازی را ۳ بر ۲ پیروز شد اما در نیمه دوم بدون برنامه و با استرس فراوان بازی را به اتمام رساند.

ذوب آهن با این پیروزی ۲۶ امتیازی شد و همچنان در رده چهاردهم جدول رده بندی قرار دارد و نفت مسجد سلیمان با این شکست ۲۸ امتیازی باقی ماند و به رده سیزدهم سقوط کرد.

   

ترکیب نفت مسجدسلیمان: احمد گوهری، مصطفی نائیج پور، بهروز نوروزی فرد، نیما انتظاری، محمدمهدی محبی (محمد بلبلی ۵۴)، مسلم مجدمی، میثم تهی‌دست (سیروان قربانی ۴۶)، فردین رابط (عماد میر جوان ۵۴)، عباس بوعذار، ساسان حسینی و مهران امیری       سرمربی: محمود فکری

ترکیب ذوب‌آهن: مهدی امینی، وحید محمدزاده، مسعود ابراهیم زاده، میلاد جهانی، رضا محمودآبادی، حسین شنانی (مجتبی حق دوست۶۵)، امیرمحمد پناهی، پیمان رنجبری، دانیال مومنی، سینا اسدبیگی و  فرشاد محمدی‌مهر     سرمربی: مجتبی حسینی

تیم داوری: پیام حیدری، آرمان اسعدی، جلیل شعرانی و یعقوب آشوری

کارت زرد: سیروان قربانی (۴۹) از نفت مسجد سلیمان -

دقایق حساس:

*گل اول ذوب آهن دقیقه ۲۵ توسط وحید محمدزاده از روی نقطه پنالتی: دقیقه ۲۴ درون محوطه جریمه نفت مسجد سلیمان میثم تهی دست روی شنانی مرتکب خطای پنالتی شد که وحید محمدزاده این ضربه را بر خلاف جهت حرکت احمد گوهری تبدیل به گل کرد.

دقیقه ۳۹: ضربه ایستگاهی محبی را مهدی امینی گلر ذوبی ها به خوبی مهار کرد.

*گل دوم ذوب آهن دقیقه ۴۳ توسط سینا اسد بیگی: سینا اسد بیگی پاس دانیال مومنی را با یک ضربه فنی و پرقدرت تبدیل به گل دوم ذوبی ها کرد.

دقیقه ۴۴: ساسان حسینی ارسال مصطفی نائیج پور را با اختلاف به بالای دروازه ذوب آهن فرستاد.

*گل سوم ذوب آهن دقیقه ۳+۴۵ توسط پیمان رنجبری: محمودآبادی یک پاس در عرض برای پیمان رنجبری پشت محوطه جریمه فرستاد و این بازیکن با یک شوت پای چپ دروازه گوهری را برای سومین مرتبه باز کرد.

دقیقه ۵۱: ارسال فرشاد محمدی مهر با ضربه سر پیمان رنجبری از کنار دروازه نفت راهی اوت شد.

دقیقه ۵۳: ضربه میلاد جهانی به دیرک افقی دروازه نفت مسجد سلیمان برخورد کرد و تبدیل به گل نشد.

دقیقه ۵۸: مهدی امینی گلر ذوبی ها با یک واکنش عالی شوت سرکش محمد بلبلی را به کرنر فرستاد.

*گل اول نفت مسجد سلیمان دقیقه ۶۸ توسط ساسان حسینی: ساسان حسینی ارسال دقیق مسلم مجدمی از سمت راست را با ضربه سر دقیق تبدیل به گل اول نفتی ها کرد.

گل دوم نفت مسجد سلیمان دقیقه ۷۳ توسط عماد میرجوان: عماد میرجوان پاس عمقی مصطفی نائیج پور را پس از چرخش عالی با پای چپ تبدیل به گل کرد.

دقیقه ۸۴: مهاجم نفت مسجد سلیمان درون محوطه جریمه ذوب آهن سرنگون شد که داور اعتقادی به پنالتی نداشت.

دقیقه ۹۶: شوت سرکش ساسان حسینی به دیرک افقی دروازه ذوب آهن برخورد کرد و به گل تبدیل نشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =