علی محمدهاشمی

مدیرعامل جمعیت هلال احمر اصفهان گفت: شرکت فولاد مبارکه در راستای مسئولیت اجتماعی به ساخت پایگاه امداد و نجات در شهرستانهای مبارکه و نجف آباد کمک کرده است.

علی محمدهاشمی در گفت و گو با خبرنگار ایراسین اظهار کرد: شرکت فولاد مبارکه ساخت پایگاه امداد و نجات سه راهی مبارکه را کامل برعهده گرفت و به هلال احمر اصفهان تحویل داد و از سال گذشته با تخصیص یک میلیارد ریال در ساخت پایگاه امداد ونجات جاده نجف آباد-تیران کمک کرده است که جا دارد از مدیرعامل و روابط عمومی این شرکت تشکر کنم.

وی افزود: کمک های شرکت فولاد مبارکه در ساخت پایگاه های امداد و نجات بین جاده ای در راستای مسئولیت اجتماعی بوده است چراکه علاوه بر افزایش ضریب امنیت تردد پرسنل این شرکت در این محورها، به هرگونه حوادث جاده ای در سریع ترین زمان ممکن رسیدگی می شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر اصفهان تصریح کرد: استان اصفهان در چهارراه مواصلاتی کشور قرار دارد و با توجه به حجم بالای تردد، حوادث جاده ای اجتناب ناپذیر است که ساخت پایگاه های امداد و نجات می تواند با اقدامات پیشابیمارستانی به نجات جان افراد بیانجامد.

وی افزود: صنایع و بنگاه های بزرگ اقتصادی می توانند در راستای مسئولیت اجتماعی در سه بخش حمایت از بیماران خاص و تخصیص وسائل وتجهیزات پزشکی در بانک امانات به ویژه برای بیماران کرونایی و حمایت از خدمات توانبخشی به یاری جمعیت هلال احمر اصفهان بیایند. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =