• ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۰
  • کد خبر: 14268
  • readingTime: ۲ دقیقه
یحیی گل محمدی

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نمی توانیم در مورد اینکه چه کسانی در دربی 95 بازی می کنند صحبت کنیم.

به گزارش ایراسین، یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران در نشست خبری قبل از دربی ۹۵ پایتخت اظهار داشت: دربی یک بازی ویژه و مخصوص است، حساسیت های خودش را برای هواداران دارد. چیزی که سرنوشت و نتیجه دربی را مشخص می کند داشتن تمرکز و داشتن روحیه برنده شدن در مسابقه است. امیدوارم این دو بخش را در بازی فردا داشته باشیم. بازیکنان آماده انجام یک مسابقه خوب هستند. هر چند بعد از بازی سپاهان سه چهار مصدوم دادیم و وضعیت آنها هم هنوز مشخص نیست.

وی ادامه داد: امیدواریم بازی فردا جذاب باشد. تماشاگرانی که پای تلویزیون هستند دوست داریم که از بازی لذت ببرند و امیدوارم نتیجه به دلخواه ما باشد. کسب سه امتیاز این بازی در هفته های پایانی در قهرمانی تاثیر دارد. ما برای این سه امتیاز تمام تلاش خود را می گذاریم و امیدوارم نتیجه خوبی بگیریم.

ما درخواست عدالت از سازمان لیگ داشتیم

یحیی گل محمدی با بیان اینکه باشگاه پرسپولیس خواستار برگزاری دربی با تعداد بازی‌های مساوی شده بود، اما این اتفاق رخ نداد تصریح کرد: ما از روز اول این اعتراض را داشتیم اما متاسفانه توجهی به این موضوع نشد. این تبعیض نسبت به نیم فصل اول وجود داشته و برنامه بازی ها برای پرسپولیس مناسب نبود و شرایط سختی برای ما درست کردند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس افزود: ما هم انتظار زیادی از سازمان لیگ نداشتیم و درخواست عدالت داشتیم. خواسته استقلالی ها در دربی رفت این بود که می خواستند بازی ها برابر شود اما در دربی برگشت این اتفاق رخ نداد. این تبعیض ها وجود داشته و نمی توانیم بگوئیم نبوده و تلاشمان این است که با تمام قدرت جلو برویم.

فشار زیادی به تیم داوری می آورند

وی تاکید کرد: با خیلی چیزها در حال مبارزه هستیم. یکی همین برنامه مسابقات است و یکی هم برنامه های چیپ صداوسیما هست که از کارشناسان استقلالی دعوت کردند. مجری های استقلالی خود را به آب و آتش می زنند که داور پرسپولیسی است و حرف های سخیف و بی معنی می زنند. فشار زیادی به تیم داوری می آورند و حتی باشگاه استقلال بیانیه داد. این شرایط نگران کننده است و اینجا از همه کسانی که می توانند تاثیرگذار باشند می خواهیم آرامش را برقرار کنند. اجازه بدهیم داوران کار خود را انجام دهند و امیدوارم در نهایت قضاوت خوبی از تیم داوری داشته باشیم .

یحیی گل محمدی در خصوص اینکه با بازگشت سعید آقایی آیا وحید امیری به پست مهاجم باز می گردد یا خیر گفت: نمی توانیم در مورد اینکه چه کسانی بازی می کنند صحبت کنیم. تا فردا مشخص می شود، برای پرسپولیس همه بازی ها مهم است و هر بازی که انجام می دهیم برای پیروزی است. بازیکنان ما ذهن برنده و بزرگی دارند و این خیلی به بازی ما کمک می کند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پایان ادامه داد: ما یک رقیب سرسخت داریم نسبت به جدول و امتیازات کسب شده که منظورم سپاهان است. هیچ بازی برای مساوی نمی رویم. فردا اولین خواسته مان این است که برنده شویم، این هدف اصلی ما در بازی فردا است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =