خضری

رئیس کارگروه تخصصی مدیریت بحران راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان با اشاره به پیش بینی های هواشناسی مبنی بر وقوع برف و کولاک در استان اصفهان از آماده باش راهداران و نیروهای ستادی مرتبط با عملیات راهداری زمستانه خبر داد.

به گزارش ایراسین به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان، سازمان هواشناسی طی اطلاعیه ای برای هفته جاری بارش برف و باران سنگین در کلیه نقاط کشور و همچنین استان اصفهان  را پیش بینی کرده است. براساس این اطلاعیه کمیته مدیریت بحران اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان به سرعت تشکیل جلسه داد.

رئیس کمیته مدیریت بحران اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان در این جلسه اظهار کرد: علاوه بر آماده باش راهداران و ماشین آلات، فرماندهان عملیاتی ستاد نیز باید در مناطق برف گیر، گردنه ها و نقاط حادثه خیز مستقر شوند تا در صورت لزوم در سریعترین زمان ممکن در موقعیت حادثه قرار گیرند.

مهدی خضری ادامه داد: کلیه ماموریت ها و مرخصی ها در این ایام لغو خواهد شد و تمام ظرفیت ها در اختیار خدمت رسانی به مردم قرار خواهد گرفت.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان تصریح کرد: بخش حمل ونقل مسافر و بار استان اصفهان نیز برای مدیریت ترافیک و زمان بندی خروج ناوگان باید در جریان کامل وضعیت ترافیکی  راه های استان قرار گیرند .

خضری پس از استماع سخنان معاونین و روسای ستادی عضو کمیته مدیریت بحران خاطرنشان کرد: تقسیم استان به پنج منطقه عملیاتی جنوب، غرب،شمال، شرق و آزادراهها برای تسریع در خدمت رسانی، بازدید از راهدارخانه ها و تجهیز آنها برای پذیرایی از در راه ماندگان، آماده باش شهرستان های همجوار، هماهنگی با پلیس راه  و سایر دستگاه های امدادرسان جاده ای، هماهنگی با پیمانکاران و... باید در دستور کار قرار گیرد.

وی خواستار اعمال محدودیت های ترافیکی با هماهنگی پلیس راه  برای محورهای خاص و اعمال سخت گیری بیشتر دررابطه با داشتن زنجیرچرخ در محورهای برف گیر، تاکید بر تکمیل بودن سوخت خودروها، پیگیری برای توزیع سوخت در مجتمع های بین راهی، اطلاع رسانی کامل و جامع  درباره وضعیت راه ها به مردم از طریق صدا وسیما جمهوری اسلامی بر اساس برنامه ریزی های انجام شده، شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =