• ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۵
  • کد خبر: 13766
  • readingTime: ۱ دقیقه
فولاد خراسان

گزارشی از عملکرد مجتمع فولاد خراسان با نماد فخاس (منتهی به ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ ) منتشر شد و بر اساس آن میزان فروش این مجتمع با رشد ۸۷۵درصدی فروش نسبت به مدت مشابه سال قبل همراه شده است.

به گزارش ایراسین، میزان فروش شرکت فولاد خراسان در یک ماهه فروردین برابر با ۹,۱۱۷,۶۰۹میلیون ریال به ثبت رسیده است که از این میزان سهم فروش در بازار داخلی به مقدار ۵,۸۴۷,۴۹۰میلیون ریال و میزان صادرات انجام شده نیز به میزان ۳,۲۷۰,۱۱۹میلیون ریال بوده است.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، میزان تولیدهای صورت گرفته در فولاد خراسان به این شکل بوده است که گندله ۱۹۱هزارو۵۷۷تن، آهن اسفنجی و بریکت ۱۳۵هزارو۶۰۳تن، شمش داخلی ۴۹هزارو۱۵۰تن و محصولات سبک ساختمانی داخلی ۵۴هزارو۳۶۶تن در فروردین ۱۴۰۰ به تولید رسیده است.

بیشترین درآمد حاصل شده در بازار داخلی از فروش محصولات سبک ساختمانی بوده است و در بازار صادراتی شمش فولاد بخش عمده درآمد را به خود اختصاص داده است.

در مجموع می‌توان گفت، مجتمع فولاد خراسان از ابتدای سال مالی تا انتهای فروردین ۱۴۰۰، درآمدی برابر با ۹,۱۱۷,۶۰۹میلیون ریال داشته است که در مقایسه با مدت زمان مشابه در ۱۳۹۹ که عدد ۹۳۵,۱۲۸میلیون ریال به ثبت رسیده است با رشد ۸۷۵درصدی همراه شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =