منصور  شیشه فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: در سال گذشته ۱۲۱ روز هوای استان اصفهان ناسالم بود که نیاز به تخصیص اعتبارات لازم برای توسعه آزمایشگاه کنترل کیفیت هوا است.

منصور شیشه فروش در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا که با حضور وزیر بهداشت و درمان برگزار شد، اظهار کرد: آلودگی هوا در شهر اصفهان معضل پیچیده ای است. در سال گذشته ۱۲۱ روز هوای استان اصفهان ناسالم بود و از آنجا که وزارت بهداشت عضو ستاد مدیریت بحران و آلودگی هوای کشور است بنابراین درخواست عاجل در تخصیص اعتبارات لازم برای توسعه آزمایشگاه کنترل کیفیت هوا داریم.  

وی با اشاره به خشکی زاینده رود و بسیاری از چاه ها گفت:۲۸۰ روستا در استان اصفهان از طریق تانکر آب رسانی می شود و از شما به عنوان عضو هیئت دولت درخواست می شود که در مورد احیاء رودخانه زاینده رود و تقویت اعتبارات دانشگاه های علوم پزشکی اصفهان و کاشان در راستای سنجش کیفی آب تمهیدات لازم را بیندیشید.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: ۹۰ کانون بیماری سالک دراستان اصفهان شناسایی شده است و با توجه به کم آبی و فعالیت کانونهای گرد و غبار این بیماری تشدید می شود که نیاز به اعتبار ۱۵ میلیارد تومانی برای دانشگاه های علوم پزشکی اصفهان و کاشان است تا در راستای مبارزه با بیماری سالک در اصفهان اقدام شود.

وی افزود: اطلس بیماری های اپیدمیک کشور در حوزه مدیریت بحران تهیه شود تا در هرگونه اپیدمی بتوان از این منبع بهره گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =