• ۲۳ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۵
  • کد خبر: 12801
  • readingTime: ۱ دقیقه
پرسپولیس

تست کرونای اعضای تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس ایران که برای شرکت در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا هستند، منفی اعلام شد.

به گزارش ایراسین، اعضای تیم فوتبال استقلال که روز گذشته برای شرکت در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به عربستان سفر کردند، پس از رسیدن به هتل محل اقامت خود در شهر جده، تست کرونا دادند و امروز (دوشنبه) پاسخ تست کرونای استقلالی‌ها منفی اعلام شد تا آبی‌پوشان با خیال راحت به فکر مسابقات پیش رو باشند. تیم استقلال ۴۵ دقیقه بامداد روز جمعه ۲۷ فروردین در اولین بازی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان ۲۰۲۱ به مصاف الاهلی عربستان خواهد رفت.

همچنین اعضای تیم پرسپولیس ایران که در کشور هند حضور دارند و از شرایط میزبانی بسیار شاکی هستند، نتیجه تست PCR بازیکنان و اعضای کاروان سرخ پوشان ایران با تاخیر یک روزه، منفی اعلام شد. شاگردان یحیحی گل محمدی روز چهارشنبه 25 فروردین ماه ساعت 19 باید به مصاف الوحده امارات برود.

به دلیل شایط بد میزبانی هندی ها، ظاهرا یحیی گل‌محمدی به بازیکنان پرسپولیس دستور داده تحت هیچ شرایطی از اتاق‌های هتل خارج نشوند و فقط برای صرف سه وعده غذایی و تمرین از اتاق‌ها خارج شوند. او حتی تهدید کرده هر بازیکنی از اتاق خارج شود، ابتدا تنبیه مالی می‌شود و درصورت تکرار از اردوی سرخپوشان اخراج خواهد شد. در هتل محل اقامت کاروان پرسپولیس، مسافر هم حضور دارد و گفته می‌شود هیچ اتاق خالی‌ در این هتل نیست. ازسوی دیگر کاروان باشگاه الریان نیز در همین هتل اقامت دارند و به همین دلیل محل اقامت سرخپوشان شلوغ‌تر از همیشه است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =