• ۱۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۸
  • کد خبر: 12519
  • readingTime: ۱ دقیقه
زیدان و کلوپ

«زین الدین زیدان» پس از پیروزی رئال برابر لیورپول در لیگ قهرمانان اروپا، طعنه «یورگن کلوپ» را به ورزشگاه آلفردو دی استفانو پاسخ داد.

به گزارش ایراسین، رئالی‌ها شب گذشته(سه شنبه) در دیدار رفت مرحله یک چهارم لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه ۶ هزار نفری آلفردو دی استفانو، به لطف دبل «وینیسیوس جونیور» با نتیجه سه بر یک پیروز شدند.

کلوپ پیش از بازی گفته بود: بدیهی است، به ورزشگاه‌های خالی عادت کرده‌ایم اما اینجا کاملا متفاوت است؛ اینجا یک زمین تمرین است و با تمام زمین‌های که قبلا تجربه کردیم، فرق دارد.

زیدان اما در پاسخ به پرسشی در مورد زمین بازی با لحنی قاطعانه گفت: این ورزشگاه ما است؛ اینجا به میدان می‌رویم و به بودن در آلفردو دی استفانو افتخار می‌کنیم.

رئالی‌ها از ماه ژوئن سال گذشته یعنی زمانی که لالیگا اسپانیا پس از وقفه سه ماهه ناشی از پاندمی کرونا، از سر گرفته شد، در این ورزشگاه دیدارهای خود را برگزار می‌کند.

آخرین باری که آنان در سانتیاگو برنابئو بازی کردند؛ پیروزی دو بر صفر در ال کلاسیکو اول مارس ۲۰۲۰ بود.

برنابئو در دست بازسازی عظیم ۵۰۰ میلیون یورویی شامل مسقف کردن و تعویض زمین چمنی با قابلیت جمع شدن، قرار داشته و انتظار می رود تا فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۳ به طور کامل مجددا قابل استفاده شود.

براساس اعلام باشگاه، ابعاد زمین و کیفیت چمن ورزشگاه آلفردو دی استفانو با برنابئو یکسان است.

کلوپ پس از بازی گفت: رئالی‌ها در آنفیلد چه در حضور تماشاگران و چه در غیبت آنان، کار دشواری پیش رو خواهند داشت. بازی در اینجا واقعا عجیب بود و دشوار و شرایط ورزشگاه نیز متفاوت بود.

وی افزود: آنفیلد دست کم یک ورزشگاه مناسب است و این موضوع به نفع ما خوب خواهد بود.

مادریدی‌ها چهارشنبه هفته آینده برای برگزاری دیدار برگشت راهی آنفیلد خواهند شد.

رئال تنها دوبار در آنفیلد با لیورپول روبرو شده است؛ آنها در مارس ۲۰۰۹ در یک هشتم با نتیجه چهار برصفر منهدم شدند و «استیون جرارد» برای تیم آن زمان «رافا بنیتز» دبل کرد و قرمزها در مجموع با نتیجه پنج بر صفر راهی دور بعد شدند. در مرحله گروهی فصل ۲۰۱۴-۲۰۱۵ نیز مادریدی‌ها برابر تیم تحت هدایت «برندن راجرز» پیروز شدند.

​منبع: ایرنا

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =