منصور شیشه فروش

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از وزش باد شدید از روز چهارشنبه تا پایان هفته در اصفهان و همچنین وقوع طوفان شن در مناطق شرقی استان اصفهان خبر داد.

منصور شیشه فروش در گفت و گو با خبرنگار ایراسین اظهار داشت: با گذر امواج ناپایدار جوی بر روی استان اصفهان از روز چهارشنبه تا پایان هفته در اکثر مناطق استان شاهد وزش باد شدید که گاه سرعت آن بین ۷۰ تا ۱۰۰ کیلومتر برساعت می رسد، خواهیم بود.

وی افزود: وقوع تندبادهای لحظه ای خیلی شدید، در تمامی مناطق استان اصفهان به همراه گردوخاک در نیمه شرقی با بروز خسارت همراه می شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان تصریح کرد: رعایت اصول ایمنی در تردد جاده ها، حفاظت ازتاسیسات با استحکام بخشی به سازه های موقت، گلخانه ها، تابلوها، المان های شهری و پیشگیری از سقوط اجسام از ارتفاعات ضروری است و به شهروندان توصیه می شود از پارک خودرو در زیر درختان خودداری کنند.

وی اضافه کرد: این سامانه به علت اینکه فاقد رطوبت است انرژی خود را به صورت وزش باد شدید تخلیه می کند و شاهد وزش باد شدید از چهارشنبه بعدازظهر در اصفهان خواهیم بود و توصیه می شود از فردا بعدازظهرتا پایان هفته سفر انجام نشود.

شیشه فروش تصریح کرد: در مناطق شرقی استان اصفهان شاهد پدیده طوفان شن و گردوغبار خواهیم بود که شدت باد می تواند منجر به واژگونی خودرو شود.

وی با اشاره به آماده باش مدیریت بحران استان اصفهان در مواجه با شرایط آب و هوایی حاکم بر این هفته گفت: توصیه می شود شهروندان به اخطارهای پلیس راه در تردد ایمن در محورهای جاده ای متاثر از طوفان گردوخاک به ویژه محورهای اردستان، نایین، خوروبیابانک و شرق اصفهان برای پیشگیری از بروز خسارت به خودروها و واژگونی توجه کنند.  

حوادث رخ داده در شبانه روز گذشته

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان افزود: در روز گذشته دو حادثه تصادف جاده ای در استان اصفهان به وقوع پیوست که در مورد اخیر تصادف خودرو ام وی ام با کامیون در سه راهی جندق-چوپانان منجر به فوت سه نفر و دو مصدوم شود.

وی به یک مورد غرق شدگی در سد حنا هم اشاره کرد و گفت: یک مورد سقوط از ارتفاعات در یکی از روستاهای شهرستان دهاقان منجر به فوت شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =