• ۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۳
  • کد خبر: 1168
  • readingTime: ۱ دقیقه
سمیه شهبازی

تیم فوتبال بانوان فولادمبارکه سپاهان در هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر کشور در دیداری خانگی نتیجه را به حریف خود راه‌یاب ملل سنندج واگذار و یک بر صفر شکست خورد.

سمیه شهبازی سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان در گفتگو با خبرنگار ایراسین در مورد پیرامون این مسابقه که جمعه گذشته برگزار شد، گفت: متأسفانه در همان اوائل بازی و در دقیقه دوم نیمه اول در یک لحظه گل دریافت نمودیم که به نوعی غافلگیر شدیم و در واقع بهم‌ریختگی بچه‌ها در آن لحظه باعث شد این گل را دریافت کنیم.

وی ادامه داد: در فوتبال وقتی در دقایق ابتدایی تیمی گل می‌خورد خیلی سخت می‌تواند خودش را جمع کند ولی به هر حال بچه‌های ما توانستند سوار بر بازی شوند و حتی یک گل زدند که داور آفساید اعلام کرد.

سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان پیرامون داوری اظهار داشت: وقتی داور به اشتباه سوت بزند یا پرچمش را بالا ببرد بازیکن هم به بازی احساسی روی می‌آورد و همین باعث شد در دقایقی از مسابقه نبض بازی از دستمان خارج شود و آن‌طور که باید نتوانیم کار کنیم.

سمیه شهبازی افزود: چند موقعیت داشتیم، توپ به تیر دروازه خورد و بیشتر بازی دست ما بود ولی این یک واقعیت است که وقتی نتوانیم از موقعیت‌ها خوب استفاده کنیم،  نمی‌توان کاری کرد و یا انتظاری داشت.

سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان تصریح کرد: موقعیت‌های زیادی داشتیم که نتوانستیم استفاده کنیم همچنین یک‌سری پرچم‌های بی‌مورد که توسط کمک داور برای آفساید گیری زده می‌شد و چند موردش هم اصلا آفساید نبود باعث ‌شد بازیکنان من از نظر روانی به هم بریزند.

وی در پایان تأکید کرد: تیم راه‌یاب را خوب آنالیز کرده بودیم، قبلا هم گفته بودم که آن ها در عین جوانی بسیار باتجربه هستند و یک بازی جوانمردانه‌ را مقابل ما به نمایش گذاشتند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =