واکسن کرونا

مسئول بیماری های واگیر مرکز بهداشت اصفهان گفت: روز پنج شنبه، واکسیناسیون کرونا در اصفهان به پایان می رسد و برنامه واکسیناسیون کرونا در سال آتی توسط وزارت بهداشت و درمان ابلاغ می شود.

رضا فدایی در گفت و گو با خبرنگار ایراسین اظهار داشت: تزریق واکسن‌های کرونا تخصیص یافته به استان اصفهان در مرحله سوم به گروه های اولویت دار ادامه دارد و شامل کادر درمان و بهداشت، سالمندان و جانبازان هستند و افراد دیگر مانند کارکنان اورژانس و غسالخانه‌ها که با کرونا مرتبط هستند نیز در این گروه قرار دارند.

وی افزود: واکسیناسیون کرونا در این نوبت با واکسن های چینی و روسی در حال انجام است.

مسئول بیماری های واگیر مرکز بهداشت اصفهان گفت: فردا، پنج شنبه،  تزریق این محموله در استان اصفهان به پایان می رسد و برای تزریق واکسن در سال آتی منتظر ابلاغیه وزارت بهداشت و درمان خواهیم ماند.

وی در ادامه گفت: بخشی از آزمون مرحله ۳ واکسن «ایرانی-کوبایی» در کشور ایران انجام می شود که سهمی از آن در اصفهان خواهد بود که هنوز به استان اصفهان ابلاغ نشده است.

گفتنی است تاکنون ۹ هزار دوز (Dose) واکسن کرونا شامل ۶ هزار و ۵۰۰ دوز «سینوفارم» چینی و ۲ هزار و ۵۰۰ دوز «اسپوتنیک روسی» در مرحله سوم به استان اصفهان تخصیص یافته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =