• ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۱
  • کد خبر: 10902
  • readingTime: ۱ دقیقه
هندبال

تیم‌شهید شاملی کازرون در دور برگشت مرحله سوم لیگ برتر هندبال کشور فولاد مبارکه سپاهان را شکست داد.

به گزارش ایراسین، در ادامه مسابقات دور برگشت مرحله سوم لیگ برتر هندبال کشور امروز دوشنبه در یکی از حساس ترین بازی‌ها دو تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان و نیروی زمینی شهید شاملی کازرون رو درروی یکدیگر قرار گرفتند که این بازی با نتیجه ۳۰-۳۴ به سود تیم شهید شاملی به پایان رسید.

‌مسلم کاظمی بازیکن تیم فولاد مبارکه سپاهان پس از شکست مقابل شهید شاملی در رقابت های لیگ برتر هندبال گفت: بازی بسیار مهیج، زیبا و پایاپایی بود ولی تیم مقابل در نیمه دوم توانست اختلاف را زیاد کند. البته نتیجه بازی برای شاملی خیلی مهم بود ولی برای ما زیاد تاثیری نداشت.

وی درباره برگزاری متمرکز مسابقات لیگ برتر هندبال گفت: کرونا باعث برگزاری مسابقات به این شیوه شد، در این شیوه تیم ها نمی توانند از شرایط میزبانی استفاده کنند و درصد آسیب بازیکنان هم بالا می رود به همین دلیل کیفیت بازی ها پایین می آید.

 کامیار طاهری دیگر بازیکن سپاهان پیرامون این شکست گفت: تیم شهید شاملی کازرون تیم پرمهره ای است و در هندبال سرمایه گذاری خوبی کرده، اشتباهات ما در زمین بیشتر بود با اینکه در ابتدا جلو بودیم اما نتوانستیم بازی را مدیریت کنیم. این برد را به تیم کازرون تبریک می گویم چون با این برد قهرمانی خود را تا درصد زیادی مسجل کرد.

وی در خصوص بازی بعدی سپاهان اظهار داشت: روز سه شنبه 28 بهمن ماه 99 با پاس ناجا قم مصاف داریم که بازی  آسانی برای ما می باشد. در دیگر بازی، صنعت مس برنده دیدار حساس امروز با ذوب آهن اصفهان شد تا در کورس قهرمانی لیگ برتر هندبال باقی بماند. صنعت مس کرمان مقابل ذوب آهن با نتیجه ۳۷ بر ۳۴ به برتری رسید و در سومین دیدار نیز دو تیم فرازبام خائیز دهدشت و پرسپولیس بهبهان به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان ۶۰ دقیقه تلاش، نماینده دهدشت با نتیجه ۳۰ بر ۲۷  نماینده بهبهان را از پیش رو برداشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =