واکسن کرونا

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از شناسایی 196مورد ابتلای جدید کرونا در اصفهان و ادامه واکسیناسیون کرونا در اصفهان خبر داد.

آرش نجیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایراسین، با اشاره به اینکه طبق برنامه واکسیناسیون کرونا در بخش آی سی یو بیمارستان های استان اصفهان در حال انجام است، اظهار داشت: از روز سه شنبه هزار و 300 دوز واکسن کرونا تخصیص یافته به استان اصفهان به کادر آی سی یو بیمارستان عیسی بن مریم تزریق شد و امروز صبح در بیمارستان شریعتی به کادر درمان ادامه یافت. 

وی با اشاره به اینکه تزریق واکسن به صورت داوطلبانه است، گفت: با تخصیص واکسن کرونا بیشتر، مابقی کادر درمان و پرسنل بخش های بیمارستانی، سالمندان در معرض خطر و جانبازان در اولویت تزریق واکسن هستند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان آخرین وضعیت شیوع کرونا در استان اصفهان به جز شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل را اعلام کرد و گفت: در شبانه روز گذشته یک هزار و 457  بیمار مشکوک به کرونا به مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان مراجعه کرده‌اند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان افزود: در شبانه روز گذشته از یک هزار و 457 بیمار مشکوک به کرونا 196 مورد قطعی شناسایی شد و 66 نفر از این بیماران در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بستری شده‌اند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت اخیر 63 بیمار بهبود یافته کرونا از مراکز درمانی ترخیص شده‌اند، اضافه کرد: این در حالی است که هنوز 436 بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بستری هستند.

وی اضافه کرد: 73 نفر از افراد بستری در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در بخش مراقبت‌های ویژه نگهداری می‌شوند.

نجیمی با اشاره به مرگ و میر 7 بیمار مشکوک به کرونا در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ابراز داشت: تاکنون تست یک نفر مثبت کرونا بوده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =