• ۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۶:۱۷
  • کد خبر: 10785
  • readingTime: ۱ دقیقه
هندبال

تیم هندبال فولاد مبارکه سپاهان در ادامه مسابقات لیگ برتر ایران مقابل تیم پاس ناجا به پیروزی رسید.

به گزارش ایراسین، در آخرین روز رقابت های دور رفت از مرحله سوم لیگ برتر هندبال مردان باشگاه های کشور، روز سه شنبه 21 بهمن ماه دو تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان و پاس ناجا قم به مصاف هم رفتند که در پایان سپاهان در یک بازی مسلط و برتر با نتیجه 38 بر 21 برنده شد. فولاد مبارکه سپاهان نیمه اول این بازی هم 10-22 برد و خیالش را از ادامه بازی و نیمه دوم راحت کرد.

مجید رحیمی زاده مربی تیم فولاد مبارکه سپاهان پس از پیروزی قاطع برابر پاس ناجا قم گفت: به قول معروف امروز روز تیم فولاد بود، بازی های بهتری از تیم پاس دیده بودیم. به هر حالا بچه ها ما به آنچه که سرمربی و مربیان تیم گفته بودند، در زمین عمل کردند و توانستیم با اقتدار نتیجه بازی را ببریم.

رحیمی زاده درباره برگزاری مسابقات بصورت متمرکز هم گفت: مسابقات متمرکز ایده بسیار خوبی بود. اگر مسابقات متمرکز نبود، ادامه لیگ به سال جدید کشیده میشد و تیم ها باید هزینه جدیدی پرداخت می کردند.

همچنین دو تیم ذوب آهن اصفهان و فرازبام خائیز دهدشت به مصاف هم رفتند که در پایان این تیم فرازبام خائیز دهدشت بود که توانست ذوب آهن را با نتیجه 23 بر 21 شکست دهد. نیمه اول این بازی 13 بر 9 به نفع فرازبام دهدشت به اتمام رسید. فرازبام این بازی را خوب شروع کرد و برتری چند امتیازی خود را در بیشتر دقایق بازی حفظ کرد. در نیمه دوم اما ذوب آهن به خود آمد و توانست این اختلاف را به یک گل در دقیقه 37 کاهش دهد. ولی در ادامه فرازبام توانست دوباره اختلاف خود را بیشتر کند طوری که در دقیقه 45 اختلاف به سه گل رسید. در نهایت این مسابقه با برتری 23 بر 21 فرازبام به پایان رسید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =