• ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۷:۲۶
  • کد خبر: 10654
  • readingTime: ۱ دقیقه
دربی اصفهان

سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان معتقد است دربی فوتبال اصفهان جذاب برگزار شد.

به گزارش ایراسین، محرم نویدکیا سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در نشست خبری پس از پیروزی سه بر یک مقابل ذوب آهن در شهرآورد فوتبال اصفهان گفت: بازی خوبی را انجام دادیم، دربی فوتبال اصفهان همیشه جذاب بوده و بینندگان تلویزیونی امروز هم دربی جذابی را دیدند.

وی پیرامون نیمه نخست اظهار داشت: در بهترین شرایط ممکن و در همان دقایق اول بازی به گل رسیدیم که خیلی به ما کمک کرد. پس از گل بازیکنانم کمی عقب بازی کردند که این فرصت را به ذوب‌آهن داد تا از سمت چپ خود به ما فشار وارد کند و چند موقعیت خوب نیز نصیب این تیم شد.

محرم نویدکیا ادامه داد: در نیمه دوم ما تلاش کردیم تا جایی که می‌توانیم خوب دفاع کنیم که فکر می‌کنم کار دفاعی را خوب انجام داده و در ضدحملات موقعیت‌های بسیار زیادی به دست آوردیم که متأسفانه نتوانستیم خیلی خوب از آنها استفاده کنیم. با اینکه در نیمه دوم روی ضد حملات دو گل زدیم اما باید بهتر از این عمل کنیم تا شانس‌های گلزنی تبدیل به گل شوند.

سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان با بیان اینکه ذوب‌آهن نیز بازی خیلی خوبی انجام داد، افزود: اگر تیم ذوب آهن اصفهان شرایط فعلی را نداشت که بخواهد در نیمه دوم بی‌محابا حمله کند، نتیجه طور دیگری رقم می‌خورد.

وی با اشاره به گل سوم که توسط یاسین سلمانی به ثمر رسید، گفت: یاسین کاپیتان تیم ملی جوانان و یکی از استعدادهای خوب سپاهان است و قطعاً می‌تواند در آینده یکی از بهترین بازیکنان ایران شود و حتی در بهترین تیم‌های دنیا بازی کند، اما باید خیلی چیزهای را یاد بگیرد تا کم‌کم به یک فوتبالیست بزرگ تبدیل شود چون شانس این را دارد.

محرم نویدکیا پیرامون تعویض هایش در بازی با ذوب آهن بیان داشت: بازیکنانی که به عنوان جایگزین به بازی آمدند بسیار خوب بازی کرده و واقعاً در اختیار تیم بودند. به خاطر حملات بی‌محابای ذوب‌آهن و بهم‌ریختگی این تیم تلاش کردیم با تعویض‌های خود از بازیکنان سرعتی استفاده کنیم و آنها توانستند خیلی خوب در ضدحملات به تیم کمک کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =