• ۱۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۶
  • کد خبر: 10641
  • readingTime: ۱ دقیقه
میلیچ چرچیچ

مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: امیدوارم مقابل تیم فولادمبارکه سپاهان کیفیت نتیجه خوبی کسب کنیم.

به گزارش ایراسین، میلیچ چرچیچ مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان روز پنجشنبه در نشست خبری پیش از شهرآورد فوتبال اصفهان بین تیم های ذوب آهن و سپاهان  در هفته چهاردهم لیگ برترایران گفت: درگذشت علی انصاریان را به خانواده این بازیکن از طرف باشگاه ذوب‌آهن و رحمان رضایی تسلیت می گویم، در ابتدا  پیش‌بینی می‌کنم دربی فوتبال اصفهان بازی بسیار خوبی از آب درآید چون  هر دو تیم سبک بازی تهاجمی دارند.

وی پیرامون تمرینات ذوب آهن برای دربی اصفهان گفت: مانند هر بازی در طول هفته سخت تمرین کرده و حریف خود را آنالیز کرده‌ایم و پس از برد برابر نساجی سطح اعتماد به نفس تیم ما بالا است و امیدوارم فردا کیفیت خوب خود را نشان داده و در نهایت نتیجه خوبی کسب کنیم.

میلیچ چرچیچ ادامه داد: به تیم‌مان اعتقاد و اعتماد کامل داریم و پیش از این هم بازی‌های بسیار خوبی انجام داده‌ایم. مطمئن هستیم که فردا تیم ما کیفیت فنی بالای خود را نشان خواهد داد. تقریباً 4 سال است که نتوانسته‌ایم سپاهان را در بازی‌های رسمی در زمین خود شکست دهیم و فردا این شانس را داریم که این آمار را تغییر دهیم.

مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان با بیان اینکه تمام بازیکنان ما برای دربی آماده هستند، گفت: مطمئن هستیم فردا نتیجه خوبی می‌گیریم، برای دیدار با سپاهان بازیکن مصدومی هم نداریم. به جز رحمان رضایی که به دلیل اخراج در بازی با نساجی مازندران روی نیمکت تیمش حضور ندارد، رسول زمانی و مجتبی حق‌دوست نیز دیگر محرومان ذوب‌آهن در بازی فردا هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =