• ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۲
  • کد خبر: 10581
  • readingTime: ۳ دقیقه
برتری سه بر یک تیم والیبال سپاهان اصفهان مقابل تیم خاتم اردکان در هفته نخست لیگ برتر

عکس:مجتبی جهان بخش

هفته بیست و پنجم لیگ برتر والیبال آقایان کشور با صدر نشینی تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان همراه شد.

به گزارش ایراسین، هفته بیست و پنجم رقابت های لیگ برتر والیبال آقایان  کشور با انجام 6 بازی روز دوشنبه 13 بهمن ماه 1399 انجام که در پایان این هفته، تیم فولاد مبارکه سپاهان  اصفهان همچنان صدرنشین این رقابت ها می باشد.

هفته بیست و پنجم رقابت های لیگ برتر والیبال با دیدار تیم‌های شهرداری قزوین و سایپا در قزوین آغاز شد که تیم میهمان در این بازی به برتری ۳ بر یک رسید. این یازدهمین پیروزی سایپا و شانزدهمین شکست شهرداری قزوین بود. سایپا در ست‌های اول، دوم و چهارم به برتری رسید و شهرداری قزوین تیم پیروز در ست چهارم این دیدار بود.

فولادمبارکه سپاهان نیز از ساعت ۱۱ روز دوشنبه 13 بهمن ماه 1399 میزبان راه یاب ملل مریوان بود که با پیروزی در سه ست متوالی، به نوزدهمین پیروزی خود رسید تا با ۵۶ امتیاز همچنان صدرنشین این رقابت ها باشد. شاگردان محمدی در ست سوم کار دشواری برای پیروزی داشتند و در نهایت با نتیجه ۳۱ بر ۲۹ بر نماینده مریوان غلبه کردند.

تیم پیکان در تهران میزبان شهرداری ارومیه بود که این بازی نیز با برتری ۳ بر صفر تیم میهمان به پایان رسید. شهرداری ارومیه برای پیروزی در این بازی کار چندان دشواری نداشتند و تنها در ست دوم بازی برای پیروزی قدری کارشان گره خورد که در نهایت با نتیجه ۲۶ بر ۲۴ بر حریف خود غلبه کردند. تیم ارومیه‌ای با این پیروزی در رده دوم جدول باقی ماند.

هورسان رامسر نیز میزبان آذر باتری ارومیه بود که این دیدار با نتیجه ۳ بر یک به سود تیم هورسان خاتمه یافت. در این دیدار تیم میزبان با اینکه در ست اول مغلوب آذر باتری شد، اما در سه ست متوالی این تیم را شکست داد تا در نهایت به برتری ۳ بر یک برسد.

در بازی دیگر تیم هراز آمل میزبان خاتم اردکان یزد بود که این دیدار نیز با برتری ۳ بر یک هراز آمل به اتمام رسید. خاتم اردکان تنها در ست سوم این بازی به پیروزی رسید و در ست‌های اول، دوم و چهارم این تیم هراز آمل بود که میهمانش را شکست داد تا هفدهمین پیروزی خود را در این مسابقات به دست آورد. سنگین‌ترین دیدار این هفته بین شهرداری گنبد و فولاد سیرجان برگزار شد که سرنوشت این دیدار در پایان ست پنجم مشخص شد. در این بازی نزدیک ابتدا شهرداری گنبد بود که در ست‌های اول و دوم به پیروزی رسید و سپس نوبت به فولاد سیرجان رسید که در دو ست متوالی سوم و چهارم بر حریف خود غلبه کند تا کار دو تیم برای تعیین تکلیف به ست پنجم کشیده شود. در ست سرنوشت ساز این بازی نیز فولاد سیرجان با نتیجه ۱۵ بر ۱۳ از سد شهرداری گنبد عبور کرد تا آخرین تیم پیروز هفته باشد.

نتایج هفته بیست و پنجم لیگ برتر والیبال:

شهرداری قزوین یک - سایپا تهران ۳

(24 بر 26)، (17 بر 25)، (25 بر 21) و (18 بر 25)

فولاد مبارکه سپاهان اصفهان ۳ - راه‌یاب ملل کردستان صفر

(25 بر22 )، (25 بر21 ) و (31 بر29)

پیکان تهران صفر - شهرداری ارومیه ۳

(19 بر 25)، (24 بر 26) و (22 بر 25)

هورسان رامسر ۳ - آذرباتری ارومیه ۱

(22 بر 25)، ( 25 بر 13)، (25 بر 21) و (25 بر 23)

شهرداری گنبد ۲ - فولاد سیرجان ۳

(28 بر 26)، (25 بر 19)، (16 بر 25)، (20 بر 25) و (13 بر 15)

هراز آمل ۳ - خاتم اردکان یک

(25 بر 16)، (25 بر 21)، (23 بر 25) و (25 بر 18)

جدول رده بندی لیگ برتر والیبال در پایان هفته بیست و پنجم:

۱- فولاد مبارکه سپاهان ۵۶ امتیاز، ۲۱ بازی، ۱۹ برد

۲- شهرداری ارومیه ۵۳ امتیاز، ۲۲ بازی، ۱۸ برد

۳- فولاد سیرجان ۴۹ امتیاز، ۲۱ بازی، ۱۷ برد

….

۱۳- راه یاب ملل مریوان ۹ امتیاز، ۲۳ بازی، ۲ برد

۱۴- آذرباتری ارومیه ۶ امتیاز، ۲۳ بازی، ۲ برد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =