شکست سنگین سپاهان مقابل شهرخودرو

سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: هیچکدام از اشتباهات ما در بازی با شهرخودرو ارتباطی به دروازه‌بان یا مدافعین میانی ندارد.

به گزارش ایراسین، محرم نویدکیا سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان پس از شکست سه بر یک مقابل شهرخودرو در نشست خبری اظهار داشت: در نیمه اول خوب شروع کردیم،سعی کردیم موقعیت سازی کنیم و حتی به گل رسیدیم. بازی در این نیمه خیلی ایده‌آل نبود، در نیمه اول از روی نقطه پنالتی گل خوردیم، کمی شرایط مان به هم ریخت.

وی ادامه داد: در نیمه دوم سعی کردیم از فضاهایمان خوب استفاده و موقعیت‌سازی کنیم. تا آنجا که امکان داشت فکر کنم این کار را خوب انجام دادیم ولی تمرکز لازم را نداشتیم، شهر خودرو در ضد حملات دو موقعیت خوب به دست آورد و از آنها استفاده کرد، به این تیم بابت پیروزی تبریک می‌گویم اما از لحاظ فوتبالی از تیمم در نیمه دوم راضی بودم.

محرم نویدکیا با اشاره به اخراج ولسیانی در بازی با نماینده مشهد گفت: بعد از اخراج این بازیکن شرایط ما به هم ریخت در نهایت بازی را واگذار کردیم ولی بازیکنان من باید بدانند که فوتبال برد، باخت و مساوی دارد. اینکه در خانه بازی می‌کنیم دلیل نیست که باید ببریم یا مساوی را به برد تبدیل کنیم یا باختمان را مساوی کنیم.

سرمربی فولاد مبارکه سپاهان تاکید کرد: اگر بخواهیم احساساتی فوتبال بازی کنیم هیچوقت نمی‌توانیم موفق باشیم. بازیکنانم مخصوصاً بعد از گل دومی که دریافت کردیم کمی بیش از حد احساساتی شدند. تصور این را نداشتند که باید در خانه ببازند. باید ظرفیت این را هم داشته باشیم که ممکن است تیمی در اینجا ما را ببرد.

وی پیرامون خط دفاعی سپاهان گفت: ما یک مشکل بزرگ در ابتدای فصل داشتیم، از تعداد گلی که خوردیم و زیاد هم هست در ۴ بازی ۱۲ گل خورده‌ایم، این برای تیمی مثل سپاهان با این شرایط ایده‌آل نیست. خیلی شرایط بدی است، از این ۱۲ گل ۴ گل فقط پنالتی بوده، خیلی خوب نیست و باید سازمان دفاعی‌مان را خیلی بهتر کنیم.

محرم نویدکیا افزود: ولی تیمی هستیم که سعی می‌کنیم هجومی‌تر باشیم و موقعیت‌سازی زیادی انجام بدهیم و به این ترتیب ممکن است در ضد حملات گل بخوریم. ولی باید بتوانیم برای سازمان دفاعی به گونه ای برنامه‌ریزی کنیم که به همان نسبت که خوب حمله می‌کنیم، خیلی خوب هم کار دفاعی انجام بدهیم. هیچکدام از اشتباهات ما در بازی با شهرخودرو ارتباطی به دروازه‌بان یا مدافعین میانی ندارد.

سرمربی فولاد مبارکه سپاهان در پایان افزود: شرمنده هواداران مان شدیم اما بدانند تا جایی که در توانم باشد با همکارانم سعی می‌کنیم که برای بازی‌های بعدی تیم را آماده کنیم .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =