• ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۱:۱۴
  • کد خبر: 10501
  • readingTime: ۲ دقیقه
دیدار دوتیم ذوب اهن و نفت مسجد سلیمان

تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در هفته سیزدهم لیگ برتر ایران موفق شدند در مازندران تیم نساجی را با نتیجه 3 بر 2 شکست دهند.

به گزارش ایراسین، در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال ایران بالخره تیم ذوب آهن طعم پیروزی را چشید و در ورزشگاه وطنی مازندران توانست نساجی را شکست دهد و  یک رده در جدول رده بندی بالا آمد و با 11 امتیاز در رده چهاردهم قرار گرفت. گل های تیم ذوب آهن را دارکو بیدوف(ثانیه 15)، عبدالله حسینی (27) و  میلاد جهانی(54) به ثمر رساندند و محمدمهدی نظری(4) و  ایوب کلانتری(51) برای نساجی گلزنی کردند. تیم فوتبال ذوب آهن که از دقیقه ۴۵ نیمه دوم به دنبال اخراج مجتبی حق دوست ده نفره بازی را ادامه و پایان داد.

نساجی با متحمل شدن 7 شکست، بعد از ماشین سازی که 8 شکست دارد، بیشترین شکست را در میان تیم های لیگ بیستم به نام خود ثبت کرده است. این تیم طی سه هفته اخیر سه شکست متحمل شده و پیش از آن نیز یک تساوی و سه شکست دیگر داشته است. شاگردان جلالی در حال حاضر با 9 امتیاز در رتبه پانزدهم قرار دارند.

ترکیب ذوب‌ آهن: یوسف بهزادی، وحید محمدزاده، سیدعبدالله حسینی، مسعود ابراهیم‌زاده، قاسم حدادی‌فر، میلاد جهانی، علی دشتی ( ٧٣ مارکوویچ)، دارکو بیدوف، دانیال مومنی (٨٠سلطانی مهر)، فرشاد محمدی مهر و مجتبی حقدوست

ترکیب نساجی: نیما میرزازاد، مجتبی بیژن، سعید بیگی، آرمان قاسمی

حسن نجفی، روزبه شاه‌علیدوست(55 محمد باباگلی)، ایوب کلانتری، علی داوران، کریم اسلامی، مهرداد بایرامی و محمد نظری  (٣٣ زامهران)

تیم داوری: محمدرضا اکبریان؛ فرهاد مروجی، عباس پورحیدری و موسی مه‌آبادی، علی بای و کیوان علی‌محمدی

کارت زرد: دارکو بیدوف (٣٧ )، فرشاد محمدی مهر (64) و سلطانی مهر (90)از ذوب آهن

کارت قرمز: مجتبی حق دوست ( 45 ) و رحمان رضایی (3+45) مربی ذوب آهن

دقایق حساس:

*ثانیه 15 گل اول ذوب آهن توسط دارکو بیدوف: توپ ارسالی مجتبی حق دوست در یک رفت و برگشت با دخالت دشتی به بیدوف رسید و این مهاجم صربستانی با یک بغل پای دقیق دروازه میزبان را باز کرد تا یکی از سریعترین گل‌های تاریخ لیگ برتر به نام این مهاجم ثبت شود.

*دقیقه 4 گل اول نساجی توسط مهدی نظری: ارسال حسن نجفی از سمت راست مهدی نظری را در موقعیت گلزنی قرار داد و این بازیکن با یک ضربه هوشمندانه گل تساوی تیمش را رقم زد.

دقیقه ٩: ضربه دارکو بیدوف از گوشه محوطه جریمه با واکنش خوب میرزازاد راهی کرنر شد.

*دقیقه 27 گل دوم ذوب آهن توسط عبدالله حسینی: ارسال مجتبی حق دوست از سمت راست در میانه راه با ضربه سر علی دشتی به دیرک دوم فرستاده شد تا حسینی مدافع پیش تاخته تیم گل دوم تیمش را به ثمر برساند.

دقیقه٣١: ارسال از سمت چپ خط دفاعی ذوب آهن را ایوب کلانتری با اختلاف راهی اوت کرد.

* دقیقه 51 گل دوم نساجی توسط ایوب کلانتری: ضربه ایستگاهی حسن نجفی پس از درگیری دو بازیکن دو تیم در محوطه جریمه به ایوب کلانتری رسید و با یک ضربه پای راست گل تساوی را به ثمر رساند.

*دقیقه 54 گل برتری ذوب آهن توسط میلاد جهانی: ارسال محمدی‌مهر به دیرک دوم با حضور میلاد جهانی و ضربه والی زیبای این بازیکن که به صورت تک‌ضرب و روی پا به زاویه مخالف زده شد، سبزپوشان اصفهانی را به کسب سه امتیاز رساند.

دقیقه ۶۵: ضربه دانیال مومنی در ضد حمله به تیرک عمودی دروازه برخورد کرد و به گل چهارم تبدیل نشد.

دقیقه ٨٩: کریم اسلامی در شرایطی که بهزادی برای گرفتن توپ از دروازه خارج شده بود، ضربه خوبی بزند و توپ او که به صورت چیپ زده شد، با اختلاف چند متری راهی اوت شد.

دقیقه ۵+٩٠: ضربه زامهران با واکنش بهزادی به کرنر فرستاده شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =