• ۱۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۶
  • کد خبر: 10494
  • readingTime: ۱ دقیقه
مرکز فنی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان

مرکز فنی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان با حضور مدیران، بازیکنان و کادر فنی این تیم در باغ فردوس اصفهان افتتاح شد.

به گزارش ایراسین، مرکز فنی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان روز پنجشنبه نهم بهمن‌ماه ۱۳۹۹  در باغ فردوس اصفهان با حضور سعیدبخش معاون شرکت فولاد مبارکه، محمدرضا ساکت مدیرعامل، مجتبی لطفی رئیس هیات مدیره، سیدعلی پزشک و کریم فخارزاده عضو هیات مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان، بازیکنان و کادر فنی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان افتتاح شد.

در این مراسم آقایان فرامرزی، محمد برزمهری، مسعود تابش و دکتر سرخوش از مسئولان کانون پیشکسوتان باشگاه فولاد مبارکه سپاهان و همچنین میهمانان این کانون آقایان حسین کلانی و ضیا عرب‌شاهی نیز حضور داشتند.

در این مرکز تمام امکانات مورد نیاز برای بازیکنان تیم و اقامت آن‌ها در طول روز فراهم شده و آن‌ها می‌توانند از صبح در باغ فردوس محل تمرینات تیم حاضر شوند و تا عصر زیر نظر کادر فنی قرار داشته باشند، موضوعی که سبب افزایش ارتباطات مربیان و بازیکنان خواهد شد و گامی مهم از سوی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان برای حرکت به سمت و سوی حرفه‌ای شدن به شمار می‌رود.

این اقدام در باشگاه‌های بزرگ دنیا به عنوان یک اصل پذیرفته شده و بازیکنان از صبح تا عصر را در کمپ تمرینی زیر نظر کادر فنی باشگاه هستند.

محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه سپاهان نیز در همین رابطه گفت: در راستای ارتقاء استانداردهای حرفه‌ای تیم فوتبال، توسعه و تجهیز مرکز فنی ورزشی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان افتتاح گردید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =