بانوان

تیم فوتبال بانوان فولاد مبارکه سپاهان در هفته نهم لیگ برتر کشور برای بازپس گیری صدرجدول به مصاف همیاری آذربایجان غربی می رود.

به گزارش ایراسین، هفته نهم لیگ برتر فوتبال بانوان ایران روز جمعه دهم بهمن ماه 1399 با انجام چهار دیدار در شهرهای مختلف کشور پیگیری می شود، در مهمترین بازی ورزشگاه صفائیه مبارکه ساعت 13 بعدازظهر میزبان مصاف دو تیم فولاد مبارکه سپاهان و همیاری آذربایجان غربی می باشد. تیم فولاد مبارکه سپاهان در صورت تساوی شهرداری بم مقابل نماینده البرز، با پیروزی مقابل همیاری آذربایجان غربی می تواند به تنهایی دوباره به صدر جدول رده بندی گروه اول بازگردد. تیم فوتبال شهرداری بم نیز در هفته نهم لیگ‌ برتر بانوان و در روز استراحت تیم ذوب آهن اصفهان، شانس قرار گرفتن در صدر جدول گروه اول را دارد.

دو تیم شهرداری بم و فولاد مبارکه سپاهان اصفهان که با ۱۳ امتیاز در رده‌های دوم و سوم گروه اول قرار دارند در هفته نهم لیگ برتر فوتبال بانوان می‌توانند از ذوب آهن اصفهان که با یک امتیاز بیشتر صدرنشین است، سبقت گرفته و در صدر قرار گیرند. تیم ذوب آهن اصفهان در این هفته استراحت دارد و شاگردان امیرشقاقی با همیاری آذربایجان غربی و شهرداری بم با نماینده البرز مصاف خواهند کرد.

پالایش گاز ایلام به مصاف سارگل بوشهر می رود، وچان کردستان میزبان قشقایی شیراز است و شهرداری سیرجان با ملوان بندرانزلی دیدار خواهد کرد.

در جدول رده بندی پایان هفته هشتم لیگ برتر فوتبال بانوان ذوب آهن اصفهان در گروه اول با ۱۴ امتیاز صدرنشین است، شهرداری بم و فولاد مبارکه سپاهان با ۱۳ امتیاز در رده دوم و سوم قرار دارند.

در گروه دوم نیز شهرداری سیرجان با ۲۲ امتیاز در صدر جدول قرار دارد، وچان کردستان و پالایش گاز ایلام نیز با ۱۶ و ۱۲ امتیاز در رده های دوم و سوم قرار دارند.

برنامه هفته نهم لیگ برتر فوتبال بانوان به شرح زیر است:

(ساعت ۱۳ روز جمعه ۱۰ بهمن ماه)

فولاد مبارکه سپاهان – همیاری آذربایجان غربی

شهرداری بم – نماینده البرز

پالایش گاز ایلام – سارگل بوشهر

وچان کردستان – قشقایی شیراز

شهرداری سیرجان – ملوان بندرانزلی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =