محمد رضا ساکت

مدیرعامل جدید باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه از افزایش استاندارهای نوین مدیرتی، نظام جامع استعدادیابی، حضور قدرتمند در لیگ های ملی و بین المللی و ارتقاء برند باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه خبر داد.

محمد رضا ساکت در گفتگو با خبرنگار ایراسین به مسئولیت های اجتماعی فولاد مبارکه در عرصه های فرهنگی و اجتماعی پرداخت و گفت: در راستای مسئولیت های اجتماعی فولاد مبارکه ما شاهد حضور این شرکت در عرصه های مختلف فرهنگی، اجتماعی و ورزشی هستیم و این مجتمع عظیم در حال خدمت رسانی به مردم در جغرافیای استان و کشور است. مشخصاً این شرکت در 20 سال گذشته اقدامات بسیار ارزنده ای در زمینه ورزش ساماندهی و طراحی کرده است و علاوه بر اینکه به عنوان مترقی ترین مجموعه در خط مقدم صنعت کشور در حال کار و تلاش بوده است؛ در بخش های دیگر هم این اتفاق را به خوبی سازماندهی کرده است. 
مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه به جایگاه باشگاه فولاد مبارکه اشاره کرد و افزود: باشگاه فولاد مبارکه سپاهان باید در حوزه ورزشی همطراز شان و منزلت ارزشمند و برجسته ای که مجتمع فولاد مبارکه در سطح اقتصاد و صنعت کشور دارد؛ عمل کند که خوشبختانه اینگونه بوده است و تلاش جدی عزیزانی در سال های متمادی این را نشان می دهد. 
وی در ادامه به تکمیل ورزشگاه نقش جهان توسط فولاد مبارکه اشاره کرد و افزود: گره کور ورزشگاه نقش جهان بالغ بر 25 تا 30 سال به عنوان زخمی بر پیکره مسائل عمرانی استان باقی مانده بود که خوشبختانه شرکت فولاد مبارکه تونست این گره را بازکند و یک فضای بسیار مترقی و خوب به ورزش کشور اهدا کند.
ساکت در ادامه به اهمیت فولاد مبارکه به ورزش قهرمانی، همگانی و ورزش اشاره کرد و گفت: فراز و نشیب در ذات ورزش است اما باید به سمتی برویم که یک ثبات ورزشی از لحاظ حضور قدرتمند در عرصه های ملی و بین المللی را در این باشگاه فراهم شود. لذا انتظار می رود مردم بزرگوار، هواداران عزیز و رسانه ها به تلاش ارزنده و سرمایه گذاری فولاد مبارکه برای گسترش ورزش احترام بگذارند و آن را تکریم کنند و هوادارن با صبوری اجازه دهند تا برای رفع موانع و مشکلاتی که طبیعتا در این برهه با آن روبرو هستیم اقدامات لازم صورت گیرد. چرا که مشخصا این دوران یک دوران بسیار سختی است؛ چون تیم فاقد یک مربی بوده و در حال حاضر گرفتن مربی خارجی هم ممنوع شده است. بنابریان باید با سرپنجه تدبیر و با کمک  و دیدگاه راهبردی اعضای هیئت مدیره این مسیر را دنبال کنیم تا موفقیت های لازم فراهم شود.
مدیرعامل جدید باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه در ادامه به رویکرد فرهنگی باشگاه اشاره کرد و گفت: باشگاه فولاد مبارکه یک باشگاه فرهنگی و اعتقادی است و لذا ما باید برای ارزش های دینی، ملی و دفاع مقدس احترام و توجه ویژه ای قائل باشیم چرا که ورزش از جنس و معقوله فرهنگ است و طبیعتا باید هوادار ما، ورزشکار ما و پرسنل ما به این موضوع عنایت بخصوصی داشته باشد. 
ساکت در خاتمه به نگاه ویژه مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه در مورد باشگاه اشاره کرد و افزود: مهندس عظیمیان بر گسترش زیرساخت های فیزیکی، توجه به بحث استعدادیابی و پرورش استعدادها و حضور قدرتمند همراستا با شان فولاد مبارکه در رشته ها و لیگ های مختلف برای آقایان و هم خانم ها توجه ویژه ای دارند و ما این اهداف را در هیئت مدیره دنبال خواهیم کرد. همچنین چشم اندازهای دیگری مثل افزایش استاندارهای نوین مدیرتی در حوزه تشکیلاتی، پرورش بازیکنان در رشته های مختلف با اتکا به آکادمی های تخصصی در رشته های مختلف آقایان و خانم ها، حضور قدرتمند در لیگ های ملی و بین المللی و کسب عناوین و جایگاه های برتر، گسترش ابنیه ورزشی در سطح استان، نوسازی و تکمیل فضاهای ورزشی موجود، گسترش ارتباطات  و ارتقاء برند باشگاه از اهداف و چشم اندازهایی دیگری است که ما در هیئت مدیره جدید آن را دنبال می کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =