• ۱۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۷
  • کد خبر: 7582
  • readingTime: ۱ دقیقه
محمدرضا ساکت

محمدرضا ساکت اولین روزکاری خود در راس باشگاه فولاد مبارکه سپاهان را با تجدید میثاق با شهدا آغاز کرد.

به گزارش ایراسین، محمدرضا ساکت مدیرعامل جدید باشگاه فولاد مبارکه سپاهان اولین روز کاری خود را با حضور در گلستان شهدا اصفهان آغاز و تجدید میثاقی با شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس داشت.

محمدرضا ساکت در این مراسم ضمن تسلیت ایام سوگواری سیدالشهدا (ع) اظهار داشت: باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، باشگاهی فرهنگی، اعتقادی و ورزشی است که قدرتمندی در عرصه ورزش را با کرامات اخلاقی، فضیلت‌های انسانی و رفتار جوانمردانه آمیخته خواهد کرد و مفتخر است که در مسیر شهدا حرکت می‌کند، راهی که باشگاه سپاهان از سال 1332 آغاز کرده است را با رویکرد و نگرشی جدید ادامه خواهیم داد.

وی با بیان اینکه مجتمع فولاد مبارکه در خط مقدم مبارزه با تحریم و وابستگی صنعتی می باشد، افزود: این مجتمع با اتکا به پیشرفته‌ترین امکانات، اندیشه‌ها و متخصصان صنعتی مفتخر به ارائه بالاترین خدمات و باکیفیت‌ترین کالاها است و می‌طلبد که باشگاه سپاهان نیز همگام با مجتمع فولاد مبارکه حرکت کند.

محمدرضا ساکت با اشاره به شهدای سپاهان گفت: شهید محسن خزایی مدیرکل روابط عمومی و تبلیغات فولاد مبارکه و چهره‌ای ارزشی و ولایی و همچنین یک فعال رسانه‌ای و یکی از دوست‌داران ورزش بود، شهید حسن غازی نیز کاپیتان تیم ملی جوانان و باشگاه سپاهان بود که به جرگه شهدا پیوست. این شهیدان به همراه دیگر شهدای سربلند باشگاه، افتخارات سپاهان و قهرمانان همیشه جاودان این کشور محسوب می شوند.

مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان بیان داشت: نسل دیروز، امروز و فردای کشور نباید ایستادگی، مقاومت و شجاعت این شهدا را که منجر به حفظ استقلال، آزادگی و استحکام کشور شد به فراموشی بسپارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =