محمدرضا ساکت

با انتصاب محمدرضا ساکت به عنوان مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، محافل ورزشی از این انتصاب استقبال کردند.

به گزارش ایراسین، روز گذشته در نشستی که با حضور حمیدرضا عظیمیان مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه اصفهان و اعضای هیئت مدیره باشگاه سپاهان برگزار شد، محمدرضا ساکت به‌عنوان عضو هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه سپاهان منصوب شد. حضور ساکت به عنوان مدیرعامل باشگاه سپاهان به مردادماه سال ۱۳۸۰ بازمی‌گردد، جایی که وی در ابتدایی تغییر نام فوتبال ایران از جام آزادگان به لیگ برتر و تغییراتی که ایجاد شد، امور اجرایی در باشگاه سپاهان به عنوان مدیرعامل را در اختیار گرفت و تا مردادماه سال ۱۳۹۰ این مسئولیت را برعهده داشت. طی این دوره ۹ ساله که سپاهان را به پرافتخارترین تیم ایران تبدیل کرد، طلایی پوشان اصفهانی سه مرتبه در رقابت‌های لیگ برتر با فرهاد کاظمی و امیرقلعه‌نویی (لیگ هشتم و نهم) به قهرمانی رسیدند و سه بار هم در رقابت‌های جام حذفی، کاپ قهرمانی به اصفهان آمد. در همین حین سپاهان یکبار هم در سال ۲۰۰۷ تا فینال رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد و به جام باشگاه‌های جهان هم رسید. همچنین در دوران حضور امیرقلعه‌نویی آنها فاصله‌ای با کسب قهرمانی در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا نداشتند و علیرغم پیروزی در دو بازی رفت و برگشت مقابل السد قطر، به دلیل دو اخطاره بودن رحمان رضایی از دور مسابقات کنار رفتند و نماینده قطر در همان سال قهرمان رقابت‌ها شد.

محمدرضا ساکت ۵۹ ساله در اصفهان مدیری بسیار محبوب و شایسته به شمار می‌رود که بازگشتش با استقبال فراوانی مواجه شده است.

این بازگشت روز گذشته با واکنش مثبت هواداران و چهره‌های اجرایی شهر اصفهان و باشگاه فولاد مبارکه سپاهان مواجه شد و همه امیدوار هستند ساکت با استفاده از تجربه‌ای که از حضور در فدراسیون و سازمان لیگ فوتبال ایران کسب کرده، بار دیگر طلایی پوشان اصفهانی را به تیمی مقتدر در سطح آسیا بدل کند.

حتی هواداران هم در صفحات مجازی این حرف را میان هم رد و بدل می کنند که دیگر به تصمیمات کاری نداشته باشید و فقط از تصمیمات ساکت حمایت کنید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =