نظام مهندسی معدن

رییس سازمان نظام مهندسی معدن کشور، گفت: سرمایه گذاران خارجی با توجه ظرفیت‌های سیستان و بلوچستان در بخش معدن تمایل بسیار زیادی برای سرمایه‌گذاری در این استان دارند.

به گزارش ایراسین به نقل از روابط عمومی وزارت صمت، تقی نبئی «رییس سازمان نظام مهندسی معدن کشور» در دیدار با احمدعلی موهبتی «استاندار سیستان و بلوچستان» بیان کرد: ظرفیت‌های سرمایه گذاری در سیستان و بلوچستان بویژه در بخش معدن باید برای سرمایه‌گذاران معرفی شود زیرا این کار علاوه بر حضور آنان سبب توسعه و ایجاد اشتغال در این استان می‌شود.

وی تصریح کرد: از تمام ظرفیت‌های سازمان نظام مهندسی معدن برای شناسایی ظرفیت‌های سرمایه گذاری در سیستان و بلوچستان بویژه در بخش معدن استفاده خواهیم کرد.

فرصت‌های سرمایه گذاری با همکاری ایمیدرو در حال انجام است

رییس سازمان نظام مهندسی معدن ایران گفت: فرصت‌های سرمایه گذاری در سیستان و بلوچستان با همکاری ایمیدرو در حال انجام است که در مراحل پایانی آن قرار داریم و بزودی اعلام می‌شود.

وی ادامه داد: پس از انجام مطالعات فرصت‌های سرمایه گذاری در سیستان و بلوچستان حداقل هشت فرصت سرمایه گذاری در این استان را به ایمیدرو پیشنهاد خواهیم داد.

نبئی اضافه کرد: سازمان نظام مهندسی ایران دارای ۳۱ سازمان در سراسر کشور و ۴۱ هزار عضو حقیقی و ۲ هزار عضو حقوقی دارد که این سازمان ظرفیت فنی و مهندسی بسیار خوبی برای شناسایی معادن است.

وی بیان کرد: پارسال بخش شناسایی فرصت‌های سرمایه گذاری در این سازمان فعال شده و هم‌اینک این آمادگی وجود دارد که فرصت های سرمایه گذاری معادن در تمام استان‌ها را شناسایی و سپس به سرمایه گذاران داخلی و خارجی معرفی نماید.

وی گفت: هم‌اینک در حال جمع آوری بسته هایی از فرصت‌های سرمایه گذاری در سیستان و بلوچستان هستیم تا به سرمایه گذاران معرفی کنیم.

نبئی تصریح کرد: سیستان و بلوچستان ظرفیت‌های سرمایه گذاری بسیار زیادی از جمله متصل بودن به آبهادی آزاد، مرز مشترک خاکی با ۲ کشور، منطقه آزاد چابهار، تنوع زمین شناسی و معادن بسیار غنی دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =