• ۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۸
  • کد خبر: 6077
  • readingTime: ۱ دقیقه
معدن الماس

" Lucapa" مجدداً فعالیت معدن الماس "Lulo " را با 50 درصد از نیروی کاری خود آغاز می کند. 

به گزارش ایراسین، معدنچی الماس "Lucapa" مستقر در استرالیا  و همکارانش "Endiama" و "Rosas & Petalas "، از آغاز مجدد عملیات مشخص شده در معدن الماس آبرفتی Lulo در آنگولا خبر دادند.

لازم به ذکر است که عملیات معدنکاری در معدن الماس "Lulo" تنها به دنبال اعلام وضعیت اضطراری در آنگولا برای محدود کردن شیوع ویروس "Covid-19" محدود شده و تنها خدمات اساسی در آن انجام می شد.

" Lucapa" در این باره خاطرنشان کرده است که در ابتدا عملیات معدن به بیش از نیمی از ظرفیت اسمی خود خواهد رسید و در نهایت سبب می شود تا پس از برطرف کردن محدودیت ها ، تمام معادن الماس به سمت انجام عملیات کامل بروند و با تمامی ظرفیت خود کار کنند.

استفان واترال ، مدیرعامل لوکاپا گفت: خوشحالم که می توانیم گزارش دهیم پس از 4 هفته کاهش فعالیت در معدن "Lulo " ، تولید دوباره به صورت مقیاس ادامه یافته و در عین حال تضمین ایمنی کارمندان و پیمانکاران آغاز می شود."

" Lucapa" و شرکای آن همچنان با رهبران صنعت ما در زمینه راه حل های ابتکاری همکاری می کنند تا اطمینان حاصل کنند که معادن ما بهترین محصول ممکن را برای محصول ویژه خود دریافت می کنند. "

علاوه بر این ، " Lucapa" همچنین با دولت پادشاهی لسوتو در مورد شروع مجدد فعالیت های معدن برای برداشت 1.1 میلیون تن ماده معدنی در سال برای کارخانه تصفیه خانه (Mtpa) در معدن الماس کیمبرلیت موتای در لسوتو گفتگو کرده است.

انتها/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =