معاون امور فرهنگی و اجتماعی وزیر تعاون

معاون امور فرهنگی و اجتماعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: با توجه به تأکیدات رهبر معظم انقلاب و همسو با شعار سال، مرکز حمایت از نخبگان جامعه کار و تولید کشور راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش ایراسین، محمد چکشیان در دیدار با منتخبان سی و پنجمین جشنواره امتنان که با حضور وزیر تعاون و کارگران نخبه و گروه‌های کار که در مجموعه تلاش برگزار شد، افزود: در این دوره از جشنواره ۵۰ هزار نخبه جامعه کار و تولید شناسایی شدند که ۲۶ نفر از آنان به عنوان برترین‌های کشوری مورد تقدیر قرار می‌گیرند.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای ایجاد بانک اطلاعاتی نخبگان کار و تولید کشور گفت: در جهت تحقق منویات و تأکید امروز مقام معظم رهبری در دیدار با کارگران، مرکز حمایت از نخبگان جامعه کار و تولید در کشور راه‌اندازی می‌شود.

چکشیان گفت: برگزیدگان امسال علاوه بر تقدیر ویژه ریاست‌جمهوری مورد حمایت ویژه دولت قرار می‌گیرند.

معاون امور فرهنگی و اجتماعی وزیر تعاون با تأکید بر اینکه باید مؤلفه‌های فرهنگ کار را به جامعه کار و تولید و جوانان معرفی کنیم، بیان کرد: الگوسازی از کارگران نمونه در جهت تقویت فرهنگ کار در کشور دنبال می‌شود.

وی افزود: ترویج مؤلفه‌های فرهنگ کار مانند منزلت کار، وجدان کاری، اتقان کاری و مسئولیت پذیری در دستور کار ستاد نهضت ملی ارتقا فرهنگ کار قرار دارد.

نشست هم‌اندیشی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با منتخبان سی و پنجمین جشنواره امتنان از کارگران نخبه، گروه‌های کار و واحدهای نمونه برگزار شد.

گروه‌های کار و واحدهای نمونه همزمان با اولین روز از هفته کارگر با «سیدصولت مرتضوی» دیدار کردند.

در این نشست صمیمی، منتخبان جشنواره امتنان دیدگاه‌ها، چالش‌ها و ظرفیت‌های خود را با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در میان گذاشتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =