• ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۴
  • کد خبر: 52481
  • readingTime: ۱ دقیقه
مسئولیت اجتماعی

فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: امروز ما در حال طراحی یک قرارگاه واحد مسئولیت اجتماعی در سطح شهرستان ری هستیم که مجموعه پالایشگاه نیز باید به عنوان نقش آفرین در این صحنه ورود کرده و از پراکندگی جلوگیری کنیم تا بتوانیم به یک تعریف واحد و تصمیم جامع در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی دست یابیم.

به گزارش ایراسین، فرماندار ویژه شهرستان ری باتوجه به شرایط امروز کشورمان در عرصه بین‌الملل اظهار کرد: نیازمند آن هستیم مدیرانی که به دلیل شرح وظایف و اهداف مجموعه شأن به نوعی با کشورهای خارجی مواجهه است، به سبک و مدل جدیدی از مدیریت نیازمندیم. زیرا استراتژی کشورهای خارجی اعم از کشورهای دوست و دشمن نسبت به ایران در حال تغییر است.

باب الحوائجی افزود: اقدام برادران عزیزمان در سپاه پاسداران در شب گذشته تأیید کننده این موضوع است که منافع کشورهای بیگانه و صهیونیست‌ها در کشور ما محقق نمی‌شود و تا زمانیکه این رویه برقرار است ما در جنگ و درگیری هستیم. اما باید این جنگ و درگیری را به حوزه تولید و صنعت بکشانیم که این موضوع با نگاه به درون و تکیه بر تخصص نیروهای بومی حتماً شدنی و اجرایی خواهد بود.

وی ادامه داد: امروز ما باید در جنگ اقتصادی و تولیدی به پیروزی دست یابیم. در همسان سازی و رسیدن به استانداردهای جهانی تلاش نمائیم. در قبضه نمودن بازارهای دنیا باید پیروز شویم. امروز اکثر کشورهای دنیا به دنبال آن هستند که دریابند چه عنصری در منطقه خاورمیانه نقش آفرینی و تأثیرگذاری بیشتری دارد که قطعاً دشمنان نمی‌خواهند آن کشور ایران عزیز ما باشد.

معاون استاندار تهران در ادامه گفت: موضوع مسئولیت‌های اجتماعی بسیار موضوع مهم و فراگیری است و فقط شامل مسائل مالی نمی‌شود. بلکه این موضوع در ابعاد دیگری نیز تعریف می‌شود. درخواست بنده این است که موضوع مسئولیت اجتماعی با تمامی ابعاد و اضلاع آنکه یکی هم موضوع منابع مالی است، به صورت کانالیزه و برنامه‌ریزی شده و با اهداف مشخصی به آن توجه شود. ما با پراکندگی به نتیجه‌ای نخواهیم رسید و باید به سوی هم صدایی و یک صدایی حرکت کنیم.

باب الحوائجی افزود: آسیب‌های اجتماعی بسیار جدی است و کاهش آنها نیازمند برنامه‌ریزی دقیق است. این برنامه‌ریزی باید مشارکت تمامی اضلاع صورت گرفته و به صورت واحد پیش برود که مجموعه پالایشگاه نفت تهران نیز می‌تواند یکی از اضلاع مهم و اثرگذار در این حوزه باشد.

وی اضافه کرد: امروز ما در حال طراحی یک قرارگاه واحد مسئولیت اجتماعی در سطح شهرستان ری هستیم که مجموعه پالایشگاه نیز باید به عنوان نقش آفرین در این صحنه ورود کرده و از پراکندگی جلوگیری کنیم تا بتوانیم به یک تعریف واحد و تصمیم جامع در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی دست یابیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =