• ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۷
  • کد خبر: 53249
  • readingTime: ۱ دقیقه
معلم

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان از نواختن زنگ سپاس معلم در تمام مدارس استان در روز سه‌شنبه خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، محمدرضا ابراهیمی، مدیرکل آموزش و پرورش استان اظهار داشت: در روزهای اخیر مناسبت‌های مختلفی را داریم، روز کارگر، روز شوراها و مشاوره و روان‌شناسی از جمله این مناسبات است که آن را به کارگران زحمت‌کش که پایه‌های اقتصاد کشور هستند و به روان‌شناسان و مشاورین به‌ویژه مشاوران مدارس تبریک عرض می‌کنم.

وی ادامه داد: در آستانه هفته بزرگداشت مقام شامخ معلم هستیم، مقامی که به فرموده پیامبر مکرم اسلام (ص) شغل ایشان بوده است و تلاش ما این است که هفته معلم هفته ارتقای توجه ویژه جامعه به مقام و منزلت معلم باشد.

ابراهیمی اذعان داشت: از مهم‌ترین اقدامات نواختن زنگ سپاس معلم است که در تمام مدارس استان در روز سه‌شنبه نواخته خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان افزود: نواختن شدن زنگ سپاس معلم با این هدف که عموم مردم به‌ویژه اولیا دانش‌آموزان به‌واسطه اینکه خود دانش‌آموز بوده‌اند در مدارس حضور بیابند و از معلمان قبلی و فعلی خود و معلمان فرزندان خود قدردانی کنند.

وی بیان داشت: زمانی که افراد موفق تحصیل‌کرده در مدرسه در میان دانش‌آموزان و معلمان حضور می‌یابند هم در حاضرین و هم به معلمان و دانش‌آموزان حس خوبی ایجاد می‌شود و هدف اصلی همین انتقال احساسات خوب میان افراد جامعه است چراکه جامعه ما فرهیخته است و نشاط و شادابی این جامعه فرهیخته افزوده خواهد شد.

ابراهیمی تصریح کرد: همراهی و مساعدت ویژه مسئولان سازمان‌ها و دستگاه‌های مختلف با محوریت فرمانداران و بخشداران برای تجلیل از معلمین گران‌قدر انجام خواهد شد که سال گذشته به‌خوبی صورت پذیرفت و امسال نیز همانند سال گذشته به شکل مطلوبی انجام خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان ابراز داشت: هر جامعه‌ای که مفاخر خود نظیر مفاخر علمی، ادبی، هنری، کارآفرین و.. تکریم کند آن جامعه ارتقا و تعالی خواهد یافت.

وی خاطرنشان کرد: در سال جاری مدارس استان اصفهان را در حوزه نماز جماعت ارزیابی کردیم و امروز اجلاس نماز جماعت مدارس را خواهیم داشت و مدارسی را که بیشترین اقبال عمومی به نماز جماعت را داشته‌اند و خلاقیت‌هایی در راستای استقبال دانش‌آموزان از نماز جماعت انجام داده‌اند مورد تجلیل قرار خواهند گرفت و اولیا دانش‌آموزان فرزندان خود را برای حضور در رویدادهای مختلف به‌خصوص نماز جماعت ترغیب کنند تا اثر فعالیت‌های تربیتی بر روی دانش‌آموزان پر رنگ شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =