بانک

بانک ایران زمین در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی اقدامات مختلفی را انجام داده که یکی از آنها حمایت از ابر پرژه ریلی شرق کشور است.

به گزارش ایراسین، نقش بانک‌ها به عنوان تسهیلگر محرک چرخ‌های اقتصاد و تجارت و به عنوان نهادهای مولد ثروت و همچنین به عنوان فراهم آورندگان خدمات برای اجتماعات محلی، ملی و بین‌المللی بیانگر اهمیت این مؤسسات در به جریان اندازی حرکت فکری مسئولیت اجتماعی در کل جامعه است.

در همین راستا بانک ایران زمین اقداماتی را در حوزه مسئولیت اجتماعی انجام داده است که به شرح زیر است؛

اهدای کانکس به هموطنان زلزله زده خوی

بانک ایران زمین در راستای اجرای مسئولیت اجتماعی خود و یاری به هموطنان زلزله زده در شهرستان خوی، اقدام به خرید و ارسال کانکس جهت اسکان موقت زلزله زدگان کرد.
افراد حائز شرایط شناسایی شده و تعداد ۸ عدد کانکس جهت اسکان و ۱ کانکس سرویس بهداشتی تحویل این افراد شد.
لازم به ذکر است پیش از این در روزهای ابتدایی وقوع زلزله طی دو مرحله کارکنان بانک ایران زمین نیز در اقدامی مناسب و خودجوش با جمع‌آوری کمک‌های مالی، ۱۵۰ بسته غذایی و بهداشتی را به این منطقه ارسال و توزیع کردند.

بانک ایران زمین حامی ابر پروژه ریلی شرق کشور

بیش از دو دهه است که هموطنان استان خراسان جنوبی انتظار راه اندازی و بهره برداری از راه آهن این استان را می‌کشند و امروز با ایجاد زیرساخت‌ها و تأمین منابع کلان این پروژه از سوی بخش‌های مختلف دولتی و خصوصی و سیستم بانکی کشور، این آرزو به واقعیت تبدیل شده است.

عبدالمجید پورسعید مدیرعامل بانک ایران زمین ساخت خط راه آهن استان خراسان جنوبی را از افتخارات برجسته کشور بیان کرد و گفت: این بانک از بدو تأسیس همواره حامی و همراه طرح‌های ملی و فراملی بوده و همیشه در حوزه اجرای مسئولیت اجتماعی سازمانی پیشگام بوده است.

پورسعید از پذیرش و تأمین عاملیت به مبلغ هزار میلیارد ریال در ابر پروژه ریلی استان خراسان جنوبی خبر داد و افزود: پس از تاکید رئیس جمهور کشورمان مبنی بر تشکیل کنسرسیوم بانکی، ۶ بانک عامل شامل ایران زمین، رفاه، تجارت، خاورمیانه، ملت و ملی حمایت خود را اعلام کردند و دور تازه‌ای از تلاش‌ها برای تأمین منابع مالی و سرعت دادن به پروژه ریلی آغاز شد.

امید است بتوانیم سهمی ناچیز در خوشحالی هموطنان و شروع پروژه راه آهن شرق کشور داشته باشیم.

پروژه فراملی ریلی شرق کشور شامل راه آهن زاهدان – بیرجند – مشهد به طول ۹۱۰ کیلومتر است که ۱۳ قطعه آن در قالب ۴۳۲ کیلومتر در حوزه سرزمینی خراسان جنوبی قرار دارد. در حال حاضر عملیات اجرایی راه آهن نهبندان- بیرجند- قاین- یونسی آغاز شده است

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =