آزمون استخدامی آموزش و پرورش

مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش در اطلاعیه‌ای از تمدید ثبت‌نام در آزمون‌های ورودی مدارس دوره اول و دوم استعدادهای درخشان و دوره دوم نمونه دولتی سال تحصیلی ۴۱۰۴-۴۱۰۳ به مدت سه روز خبر داد.

به گزارش ایراسین، مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش روز دوشنبه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با توجه به درخواست دانش آموزان و اولیا آنها، مهلت ثبت نام در آزمون‌های ورودی مدارس دوره اول و دوم استعدادهای درخشان و دوره دوم نمونه دولتی سال تحصیلی ۴۱۰۴-۴۱۰۳، به مدت سه روز از روز چهارشنبه تاریخ ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ لغایت روز جمعه تاریخ ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ تمدید می‌شود.

همچنین ویرایش اطلاعات و پرداخت وجه برای دانش آموزانی که ثبت نام خود را تکمیل نکرده‌اند نیز در بازه زمانی مذکور امکان پذیر خواهد بود.

لازم به ذکر است پس از پایان مهلت مقرر، دانش آموزانی که ثبت نام خود را تکمیل نکرده‌اند از سامانه ثبت نام حذف خواهند شد.

ثبت‌نام داوطلبان آزمون ورودی پایه هفتم و آزمون ورودی پایه دهم مدارس سمپاد و نمونه دولتی از ۱۸ فروردین ۱۴۰۳ آغاز و تا ۲۸ فروردین انجام می‌شد.

آزمون مدارس نمونه دولتی و مدارس استعداد درخشان به صورت جداگانه برگزار می‌شد. مطابق بخشنامه معاونت آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش، ملاک شرکت در آزمون ورودی پایه دهم مدارس نمونه دولتی، کسب حداقل معدل کتبی «۱۷» در ارزشیابی پایانی نوبت دوم (معدل نمرات خرداد بدون اعمال نمرات تکوینی) برای فارغ‌التحصیلان پایه نهم است.

بر اساس گزارش ایسنا، همچنین در این بخشنامه آمده است: هر داوطلب صرفاً می‌تواند در نمونه برگ تقاضای ثبت نام، یک رشته تحصیلی از شاخه نظری (علوم تجربی، ریاضی فیزیک، ادبیات و علوم انسانی، علوم و معارف اسلامی) را انتخاب کند. داوطلبان برای دریافت شیوه‌نامه و ثبت‌نام در آزمون ورودی، از روز سه شنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ تا روز جمعه ۲۵ فروردین ۱۴۰۲ به سامانه پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir مراجعه کنند. همه مراحل ثبت‌نام، دریافت کارت ورود به جلسه، اعلام نتایج، درخواست تجدید نظر و دریافت پاسخ آن، از طریق سامانه یادشده انجام خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =