رژیم صهیونیستی

روزنامه نیویورک تایمز به نقل از مقامات صهیونیستی نوشت کابینه جنگ رژیم صهیونیستی امروز بعد از ظهر تشکیل جلسه خواهد داد تا درباره نحوه «پاسخ به حمله ایران» گفت‌وگو و رایزنی کنند.

به گزارش ایراسین، این مقامات صهیونیستی می‌گویند یکی از پاسخ‌های احتمالی مبنی بر «حمله تلافی‌جویانه علیه ایران» که برخی از اعضای کابینه جنگ پیشنهاد داده بودند، پس از تماس تلفنی «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و «جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا لغو شده است.

طبق آنچه نیویورک تایمز نوشته است، این مقامات صهیونیستی ادعا کرده‌اند که دلیل این تصمیم‌گیری «ایجاد نشدن خسارت عمده» در عملیات بوده است و البته جزئیات تماس نتانیاهو و بایدن را به اشتراک نگذاشتند.

روابط عمومی کل سپاه بامداد امروز (یکشنبه) در اطلاعیه‌ای از پاسخ نیروی هوا فضای سپاه به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از مستشاران کشورمان در سوریه، از حمله و اصابت موفق ده‌ها فروند موشک و پهپاد به اهدافی درون سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

بر اساس گزارش ایرنا، به دنبال آغاز عملیات ایران، تلویزیون رژیم صهیونیستی هم به نقل از مسئولان صهیونیستی اعلام کرد ایران با شلیک ده‌ها پهپاد به سمت سرزمین‌های اشغالی حمله خود را آغاز کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =