• ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۵
  • کد خبر: 52387
  • readingTime: ۲ دقیقه
شهرداری اصفهان

با توجه به اینکه امسال آخرین سال فعالیت دوره ششم مدیریت شهری است، اعضای شورای شهر بر اهتمام بیشتر برای رفع مشکلات و کارهای بر زمین مانده تاکید دارند و به عملکرد شهرداری انتقاد کردند.

به گزارش خبرنگار ایراسین، صد و بیست و هشتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با گرامیداشت سالروز شهادت شهیدان آوینی و صیاد شیرازی و بزرگداشت روز ارتش جمهوری اسلامی برگزار شد که در این میان اعضای شورای شهر انتقاداتی را به عملکرد شهرداری اصفهان داشتند.

مجید نادرالاصلی در این جلسه با بیان اینکه در حوزه مدیریت شهری مطالب بسیاری وجود دارد و انتظار زیادی داریم و یک سال طلایی از دوره خدمت مدیریت شهری و شورا باقی مانده است. ما به نیمه خالی لیوان نگاه نمی‌کنیم اما توقعات ما از مدیریت شهری در همه سطوح بسیار بیشتر بوده است.

وی ادامه داد: زمانی که لازم بود از زحمات و دستاوردها دفاع کنم، این کار را کرده‌ام اما باید بگوییم کارهای زمین مانده بسیار زیاد است. شاید مدیریت شهری منتظر است که ما این مسائل را در قالب سوال مطرح کنیم اما این را لازم نمی‌دانیم. انتظارات ما بسیار بیشتر است و باید به پروژه‌های شاخص و اعتراضات اعضای شورا، درآمدها و مولدسازی و مشارکت‌ها و … نگاه کنیم تا بدانیم چند درصد آنچه مورد نظر ما بوده عملی شده است.

شهرداری دچار گفتاردرمانی شده است

وی تصریح کرد: قول داده شد که خط دوی مترو در سال جاری تکمیل شود، کار بسیاری پیش رو است و فکر می‌کنم در این فضا بیشتر به گفتاردرمانی دچار شده‌ایم.

رئیس کمیسیون آب و مناطق کم برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: پروژه‌های مناطق کم برخوردار امروز به پروژه‌های محله محور تبدیل شده است اما آنچه نیست که می‌خواستیم.

وی ادامه داد: امسال باید از مدیریت شهری بخواهیم که در زمینه مناطق کم برخوردار شاخص‌هایی را به نتیجه بهتر برسانند. البته در این راستا جلسات زیادی برگزار شده اما خروجی آنچه نبوده که انتظار داشته‌ایم.

نادرالاصلی با بیان اینکه دبیرخانه فرهنگی زاینده رود رو به تعطیلی است، گفت: وضعیت آب و هوا و آلودگی و ضایع شدن حق اصفهان را مشاهده می‌کنیم. ما در ماه‌های اخیر تلاش زیادی کردیم اما به خروجی لازم دست نیافته‌ایم.

برای کشاورزان کاری نکردیم

وی افزود: پروژه‌ای تحت عنوان گذر صنایع دستی در شورا دنبال شد، اما در این خصوص هیچ اتفاقی نیفتاده است، گرچه بودجه آن به اظهار مدیر منطقه ۳ تأمین شده اما در این حوزه مصرف نشده است.

رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: توقع داشتیم که همکاران ما در سازمان زیباسازی پیرامون این حوزه اتفاق خوبی را در سطح شهر رقم بزنند که چنین نشد.

وی خاطرنشان کرد: آب رودخانه باز شد اما اتفاق خاصی برای اصفهان رخ نداد. فکر می‌کنم به یک پویش در این خصوص نیاز داریم. ما برای کشاورزان کاری نکرده‌ایم و به نظر من می‌شد که آب را بیش از این باز نگه داشت و مقدار آن را بیشتر کرد. آب جاری شده نه سفره‌های زیرزمینی را سیراب کرده و نه کشاورزان از آن راضی شدند.

بلاتکلیفی حلقه چهارم شهر برطرف شود

همچنین حجت الاسلام منوچهر مهروی پور با بیان اینکه حفظ بیت‌المال وظیفه همه ماست، گفت: مدتی پیش در خیابان شهید بهشتی ایستگاه بی آر تی ایجاد شد که پس از آن تخریب صورت گرفت که باید به چنین موضوعی رسیدگی شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: تکمیل حلقه چهارم مورد تأکید شورای اسلامی شهر بوده است که در بخش پل شهید سلیمانی تا شش راه بلاتکلیفی وجود دارد و خواستار تسریع در انجام آن هستیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =