فرمانده کل سپاه پاسداران

فرمانده کل سپاه پاسداران حمله رژیم صهیونیستی از هر نقطه به منافع و شخصیت‌ها و شهروندان ایران را برابر با مورد تهاجم متقابل قرار گرفتن صهیونیست‌ها خواند.

به گزارش ایراسین، سرلشکر حسین سلامی تاکید کرد که رژیم صهیونیستی از هر نقطه به منافع و شخصیت‌ها و شهروندان ما حمله کند ما آن‌ها را مورد تهاجم متقابل قرار خواهیم داد.

وی ادامه داد: دفاع عمیق و چند لایه‌ای را رژیم صهیونیستی با حمایت آمریکا در حریم هوایی فلسطین اشغالی ایجاد کرده بودند که عبور از این سیستم چند لایه و پیشرفته کار بسیار سختی بود و این مستلزم این بود که یک نبوغی در طراحی در این حمله داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: ده‌ها فروند پهباد و کروز و بالستیک توانستند این لایه‌های به ظاهر عمیق دفاعی را در هم بشکند و اهداف ما را در سرزمین رژیم صهیونیستی مورد اهداف قرار دهند.

سلامی تاکید کرد: تا این لحظه اطلاعات ما روی تمام اصابت‌ها کامل نیست، اما آن بخش از اصابت هایی که گزارش‌های دقیق، مستند و میدانی داریم نشان دهنده آن است که که این عملیات با موفقیتی بیش از حد انتظار اتفاق افتاده است.

بر اساس گزارش ایسنا، وی افزود: مردم ساکن در سرزمین‌های اشغالی، مقامات صهیونیست و ارتش تروریستی و اشغال رژیم صهیونیستی و آمریکا بهتر از ما تا این لحظه اثرات کوبنده این ضربات را تشخیص داده‌اند و متوجه شده‌اند.

این خبر تکمیل می‌شود

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =