• ۲۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۵
  • کد خبر: 52286
  • readingTime: ۱ دقیقه
مسئولیت اجتماعی

عضو دفتر مقام معظم رهبری با تاکید بر نقش مهم آموزش و فرهنگ سازی برای نهادینه شدن مسئولیت‌های اجتماعی گفت: جوانان منطقه را آموزش بدهید و پس از توانمند کردن استخدام کنید.

به گزارش ایراسین، حجت‌الاسلام سید مظاهر حسینی در نخستین اجلاس دبیران مسئولیت اجتماعی صنعت پتروشیمی اظهار کرد: از درس‌های مهم اخلاقی که بزرگان دین تاکید بسیاری بر آن داشتند، پرهیز از خشنود شدن از تعاریف دیگران نسبت به خود است.

وی افزود: بهترین و ظریف‌ترین کار، بخشش در کنار داشتن اخلاص است به این معنا که از خودت بگذر که این کار هر شخصی هم نیست، در زمینه مسئولت اجتماعی هم باید خالصانه کار کرد.

حسینی خطاب به دبیران مسئولت اجتماعی تصریح کرد: بهره‌مندی ساکنان بومی از جاده‌سازی، مراکز بهداشت و درمان و دیگر خدماتی که واحدهای صنعتی ایجاد می‌کنند باعث تقویت و تحکیم بنیان‌های تولیدی و صنعتی می‌شود، ضمن اینکه دعای خیر مردم همواره پشت سر اجراکنندگان است.

عضو دفتر مقام معظم رهبری گفت: جوانان منطقه را رصد کنید و برای آنان کلاس‌های آموزشی بگذارید.

وی با تاکید بر نقش مهم آموزش و فرهنگ سازی برای نهادینه شدن مسئولیت‌های اجتماعی افزود: جوانان منطقه را آموزش بدهید و پس از توانمند کردن استخدام کنید، بدانید اگر سرمایه را بین فقرا پخش کردید برای سرمایه خود امنیت ایجاد می‌کنید، در غیر این صورت باید دمادم هوای کسانی را داشته باشید که از مال شما نگهبانی دهند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =